Compania Ravenol este prezentă pe piaţa Moldovei din 1998, specializarea principală este întreţinerea tehnică a automobilelor, şi anume schimbarea uleiurilor în motoare, schimbarea lichidului de frînă şi celui de răcire, dar şi schimbarea filtrelor. Compania Ravenol exercită vînzarea uleiurilor şi altei producţii pentru mijloacele de transport, sub marca de acelaşi nume.
Sarcina principală în timpul creării paginii de landing pentru Ravenol a fost de a crea un design adaptiv, care să fie în corespundere cu toate tendinţele principale ale web designului. Antetul site-ului trebuie să fie compus din meniu, logo, adresă şi numere de telefon. Toată informaţia era necesar de împărţit pe blocuri şi de introdus în departamentele corespunzătoare. De asemenea, era necear de introdus un carusel cu producţia, şi formular de feedback.
După realizearea tuturor lucrurilor necesare, clientul a primit un produs care satisfăcea toate sarcinile stabilite. Site-ul de o pagină a fost elaborat într-o paletă de culori strict „masculină”. Noi am completat landing-ul cu imagini calitative, infomaţia am inclus-o în blocurile corespunzătoare. Am adăugat un formular de completare a datelor de contact, şi de asemenea am adăugat pictograme cu reţelele de socializare.