V-ați decis să puneți accent pe Instagram cu intenția de a vă promova afacerea online? Ați făcut o alegere bună! Astăzi, pentru mulți este important, ba chiar fundamental, să fie prezenți în lumea digitală. Așadar, această rețea de socializare este, fără îndoială, una dintre cele mai populare în acest sens. Popularitatea Instagram fiind asociată, printre altele, cu crearea unui logo. Acest lucru vă va permite să vă creșteți statistica, să extindeți baza de clienți și să obțineți mai multe rezultate în ceea ce privește vizibilitatea generală a contului.
Potrivit cercetărilor, pe Instagram, potențialii clienți interacționează cu conturile comerciale de 10 ori mai activ decât pe Facebook, de aproximativ 85 de ori mai mult decât pe Twitter și de 55 de ori mai energic decât pe Pinterest. Deci, nu ratați ocazia de a crea un magazin online pe Instagram și de a promova produse și servicii.
Vizitatorii vor dori să vă viziteze pagina, să citească textul postărilor și să comande ceva potrivit cu condiția că va fi un interes puternic, iar în această sarcină, un rol important joacă logoul. Totuși, este bine cunoscut faptul că un vizual atractiv influențează percepția generală a profilului.
La elaborarea unui logo este important să se țină cont de tendințe, de specificul activităților organizației și de interesele publicului țintă. Doar așa veți putea crea un semn potrivit care este pe înțelesul tuturor și care va primi multe feedbackuri pozitive.
Logoul este conceput pentru a avea următoarele caracteristici:
Actualitate
Simplitate
Unicitate
Scalabilitate
Nu trebuie să uităm și de furnizarea armonioasă a părții vizuale de pe profil.
Un logo pentru un cont Instagram este ca o carte de vizită a întreprinderii comerciale sau a mărcii personale. Unii antreprenori preferă să facă totul de sine stătător. Dar, pentru a vă consolida propunerea unică de vânzare (USP), trebuie să încredințați această misiune profesioniștilor.
Vă recomandăm să faceți comanda logo pentru Instagram de la specialiștii Studio Webmaster - experți competenți în diverse domenii. Profesioniștii cu experiență vor analiza foarte amănunțit atât concurenții cât și întreaga piață, ținând cont de toate caracteristicile afacerii, dezvoltând un concept specific și analizând ideile dvs. Și iată aici începe o adevărată muncă, însă sarcinile indicate mai sus, vor ajuta la crearea unor logouri ce vor îmbunătăți productiv imaginea companiei.