Oamenii decid să procure sau nu un produs prin intermediul internetului sub influența diferiților factori. Merge vorba despre comoditatea utilizării site-ului, producătorul produsului, relevanța brandului și autoritatea magazinului online. Cu toate acestea, recenziile clienților sunt extrem de importante, care pot fi furnizate cu ajutorul trișărilor. La urma urmei, opinia oamenilor obișnuiți este mai credibilă decât publicitatea.
Datorită feedback-ului, se formează reputația produselor și serviciilor, care este de o importanță fundamentală pentru a face alegerea finală. Produsele respinse de către 80% de persoane care procurase, nu pot avea succes din motive clare. În mod egal, și invers: mulți oameni doresc să cumpere un produs care colectează feedback-uri pozitive chiar și în absența unei necesitați urgente. În plus, un număr mare de recenzii referitoare la site-ul dvs. pot avea un efect bun asupra optimizării externe a site-ului.
Există programe și interne-servicii, care oferă să trișați cu feedbackurile în Yandex sau Google. Acest lucru se efectuează pentru a crește vânzările și a crește ratingul produselor pe site-urile comerciale. Dar ce se poate spune despre siguranța și eficiența acestei metode? În majoritate cazurilor, totul se poate termina în astfel mod:
● Trișarea cu feedbackurile sunt efectuate de roboți. Dacă se detectează fraudă de servicii, produsele sunt adăugate în Blacklist.
● Conținutul textelor lasă mult de dorit. Calitatea lor la un nivel satisfăcător nu este garantată de majoritatea serviciilor online. Dacă utilizatorii vor citi expresia ”Totul este minunat„ despre produsele de igienă sau serviciile auto, vor înțelege revede: recenziile sunt false. Acest lucru vor agrava semnificativ reputația brandului.
De aceea, este necesar cu atenție de ales compania, ai cărei angajați vor ajuta cu siguranță să elaboreze comentariile cât mai credibil posibil. Textele vor lăsa utilizatori reali, conținutul va fi mult mai bogat și mai interesant.
Aproape toți utilizatorii de rețeaua web globală, atunci când achiziționează o marfă, un serviciu sau un produs, se bazează pe feedback-ul care l-au citit, care a fost lăsat de alte persoane. Pentru a mări cu succes vânzările, precum și pentru a dezvolta compania în mod corespunzător, nu puteți face fără un număr mare de comentarii pozitive în diferite rețele sociale și alte resurse.
Recenziile false pe Facebook, AliExpress, Play Market, și nu numai că sunt o soluție neînlocuită la problema modului de a crea o reputație pozitivă a mărcii și a mărfii produsă de ea. Corespunzătoarele servicii sunt de mare importanță, care nu ar trebui să fie subestimate. Datorită lor:
Se creează un content publicitar de firmă, care este de încredere.
Există o creștere semnificativă a potențialei clientele datorită cererilor de căutare.
Se formează o imagine pozitivă și de încredere a companiei împreună cu popularizarea mărcii comerciale.
În domeniul internetului, este foarte ușor de dat peste practicanții înșelători sau executanți fără scrupule. Merge vorba despre metode discutabile, profiluri false, roboți etc. Rezultatul va fi trist. Așadar, singura și principala regulă pentru orice client care se respectă va fi să apeleze la o organizație de încredere și respectată.
Angajații noștri folosesc doar metode dovedite pentru a vă crea imaginea cu ajutorul recenziilor clienților mulțumiți de pe forumuri și de pe rețele sociale.
Completarea propriului blog, precum și a paginii oficiale de pe Facebook, Instagram sau VKontakte va fi o sarcină ușoară datorită efortului nostru. În plus, nu va lovi tare la buzunar. Printre altele, este posibil să colectați recenzii in mod artificial pe site-urile comerciale precum Yandex.Zen, Google Play, Yandex.Market și etc.
Studio Webmaster este gata să ofere servicii corespunzătoare pentru orice persoana sau companie! Garantăm caracteristici unice a textelor și a trecerii moderației pe orice site. Promovarea produselor sau brandurilor prin promovarea a recenziilor site-ului va deveni mai ușoară, mai profitabilă si mai eficientă cu noi!