Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SEO

Promovarea site-urilor: 5 metode verificate

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Promovarea site-urilor: 5 metode verificate
Lăsați o cerere
Ana Topor Topor Ana
Data Publicării : 27.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Promovarea presupune îmbunătățirea clasării resursei web, după motoarele de căutare și creșterea recunoașterii acestuia printre utilizatorii online. Alegerea, configurarea și realizarea campaniilor publicitare au o influență considerabilă asupra promovării. Însă ce metodă să alegem? Răspunsul la această întrebare îl veți primi de la marketologii online cu experiență, care de la început vor efectua auditul afacerii, site-ului și va construi strategia necesară. Fără aceste acțiuni este imposibil să alegem un instrument de marketing eficient. Mai jos veți afla detalii cu privire la acestea.

Metode de promovare a site-urilor web

Optimizarea prin motoarele de căutare

SEO (search engine optimization) – metodă de ridicare a pozițiilor site-ului și atragere a traficului țintă prin motoarele de căutare.

Publicitatea contextuală

Publicitatea contextuală presupune afișarea anunțurilor pentru utilizatorii online, deasupra rezultatelor de căutare și pe portalurile tematice, în conformitate cu solicitările lor.

Publicitatea - banner (mediatică)

Un banner dinamic sau static conține informații publicitare grafice și textuale și se amplasează pe cele mai vizibile părți ale resurselor online. El este absolut clickabil, de aceea asigură creșterea conversiilor pe site.

Promovarea prin rețelele sociale

SMM (social media marketing) – popularizarea brandului, produselor și serviciilor, în cadrul social media. Datorită feedback-ului rapid, puteți afla părerile cumpărătorilor cu privire la caracteristicile și calitatea produselor propuse.

Promovarea prin bloguri și forumuri

Articolele despre campaniile cu caracter publicitar se plasează în blogurile populare. La promovare, prin intermediul forumurilor, specialistul discută cu ceilalți participanți ai forumului pe tema activității companiei dumneavoastră și discret, din când în când, reamintește despre portalul promovat – indică denumirea, adaugă linkuri.

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Dacă vă interesează promovarea calitativă a site-urilor, noi putem să alegem un instrument de marketing optim pentru dumneavoastră.