Identitatea corporativă, numită identificare vizuală, este principalul instrument pentru formarea imaginii unei mărci comerciale sau a unei firme. Acestă noțiune descrie toate simbolurile și modelele de comportament utilizate în companie, pentru a obține o identificare clară și consecventă pe piață și, de asemenea, pentru a se distinge față de concurenți. Un sistem vizual strict coordonat – este probabil o componentă critică a recunoașterii complexe. Iar crearea unui logo și a unei identități corporative – este o activitate absolut creativă.
Sistemul de identificare vizuală se consideră, ca un studiu colectat într-un catalog special, care conține principalele elemente ale conceptului unei anumite organizații în mediul ei. Este un set de reguli pentru crearea documentelor a întreprinderii, aplicarea logo-urilor și denumirilor, și, de asemenea, a instrumentelor, care stau la baza formării mesajelor vizuale. Strategia de creare a unei imagini sociale favorabile ar trebui să conțină mulți factori și să contribuie la armonizarea relației ulterioare dintre clienți și companie.
Acest lucru este deosebit de important, atunci când interacționați cu un cumpărător nou fără experiență. Prima impresie lasă cea mai puternică urmă în mintea clientului. Dacă această urmă este pozitivă, este mai ușor pentru companie să o mențină și să o întărească în contactele ulterioare. Stimulii vizuali provoacă anumite sentimente și opinii despre organizație în conștiința destinatarilor. Sarcina este următoarea: de a forma aceste emoții, astfel încât acestea să devină baza pentru construirea unei imagine concrete și unice. Identitatea (brand ID sau corporate ID) – este legătura dintre întreprindere și mediu. Un sistem eficient de identificare vă permite să distingeți această întreprindere de alte – și, în consecință, să asigurați o comunicare eficientă de marketing. Rolul crescător a acestei se datorează faptului că, societatea modernă poate fi descrisă, ca «visual centric».
Brand book (carte de marcă/de brand) – este o instrucțiune detaliată privind utilizarea unui logo și a unui sistem de identificare vizuală a unei mărci comerciale. Acesta conține o descriere a emblemei, culorile și variantele permise, câmpul de protecție al logo-lui, culorile prezentabile, numele fonturilor utilizate în lucrare, variantele lor. O astfel de carte ar trebui să conțină, de asemenea, câteva exemple de utilizare a identificării: designul grafic al ambalajului, sediul companiei, antetul, cartea de vizită sau chiar designul adaptiv al site-ului companiei. Așadar, oamenii vor putea urma cu ușurință instrucțiunile, dacă logo-ul este utilizat în mod competent și profesional. Cartea de brand – este un fel de «gardian» a permanenței imaginii brand-lui.
Cu ajutorul acestor servicii, puteți obține o emblemă originală gata făcută fără participarea specialiștilor și fără pierdere de timp. Nu trebuie să vă faceți griji că rezultatul va fi de o calitate slabă. Chiar dacă crearea logo-ului are loc în mod automat, armonia acestuia este gândită până la cel mai mic detaliu.
De exemplu, pe constructorul online Turbologo muncesc mulți designeri cu o bogată experiență, care sunt implicați în crearea de imagini și fonturi unice.
Avantajele:
O bază uriașă de date de opțiuni. Există posibilitatea unor cereri nelimitate pentru un nou design de logo.
Viteza mare. Nu este necesar să așteptați rezultatul final pentru o lungă perioadă de timp.
Plata postfactum. Transferul de bani trebuie de efectuat numai după obținerea rezultatului necesar.
Dezavantajele:
Incapacitatea de a face modificări proprii.
Incapacitatea de a solicita acțiuni, cum ar fi reducerea dimensiunii caracterelor etc.
Pentru a dezvolta un logo și o identitate corporativă online, nimic nu puteți face fără o idee minunată, mult curaj, cunoștințe și abilități excelente. Dacă aveți toate acestea, cu siguranță, vă veți descurca de sine stătător. Dar, în cazul în care apare o umbră de îndoială, mai bine adresați-vă pentru proiectare la Studio Webmaster. Angajații noștri iau în considerare toate dorințele clienților, după care există o implementare promptă chiar și a celor mai interesante și captivante soluții.