Aproximativ 18 miliarde de notificări push sunt primite zilnic de către utilizatorii Google Chrome și peste 200.000 de site-uri web folosesc deja tehnologia push. De ce?
Notificari Push – sunt notificări de dimensiuni mici care sunt trimise utilizatorilor cu resurse de internet la aproape toate gadgeturile (PC-uri, dispozitive mobile, tablete). Caracteristica mesajelor push este că acestea sunt afișate pe toate ferestrele deschise, numai pentru acei utilizatori care au vizitat anterior o resursă de Internet, oferind un avantaj enorm că push vor fi văzute de abonatul final. Notificari push funcționează numai pentru acei utilizatori care au vizitat deja o dată resursa, ceea ce înseamnă că subiectul este familiar pentru ei.
În plus, utilizatorul nu trebuie să-și furnizeze datele personale, se înscrie pentru newsletter-ul push, care este cât mai simplificat posibil pentru confortul său.
COLECTARE RAPIDA A BAZEI DE ABONATI
Abonamentul se efectuează într-un singur clic, fără a fi nevoie să vă lăsați datele personale. Prin urmare, baza de contact pentru trimiterea notificărilor push este colectată de 2-3 ori mai rapid decât pentru distribuirea e-mailurilor.
CTR RIDICAT
8-12% dintre destinatarii notificărilor merg pe site-ul dvs. web și devin clienți potențiali. Trimiterea la timp a informațiilor despre reduceri, promoții sau produse noi prin push - CTR ajunge la 15-20%.
Mesajele personalizate cu amintirea despre „coșul abandonat” și promoțiile, care sunt limitate în timp, se deschid și la 30-40% dintre utilizatori.
EXPERIENTA EXCELENTA PENTRU UTILIZATOR
Nu toate nișele necesită dezvoltarea aplicațiilor mobile. Și nu orice antreprenor își poate permite astfel de costuri. Utilizatorii preferă să nu-și încarce dispozitivele. Ceea ce înseamnă că „puștile” - sunt disponibile pentru oamenii de afaceri și sunt relevante pentru utilizatori.