Sistem de management al documentelor la comanda în Chișinău, Moldova

V-ați săturat să pierdeți timpul când nu puteți găsi orice document necesar la momentul crucial? V-ați săturat să găsiți documente necesare undeva în istoria convorbirilor cu clienții? Sistem de management al documentelor vă poate ajuta deja acum! Acest software-ul este destinat pentru automatizarea oricărui lucru care este legat cu documente și poate fi aplicat de câtre toate tipuri de interprinderi comerciale.

FLUXUL DOCUMENTELOR DIN HÂRTIE PRESUPUNE URMĂTOARE RISCURI:

Pierderea documentelor
Documente n-au fost puse pe loc corect li s-au pierdut.
Posibilitatea divulgării datelor secrete:
Datele confidențiale a fost lăsate într-un loc vizibil
Falsificarea datelor
Documente din hârtie pot fi ușor falsificate sau înlocuite, mai ales dacă acestea se află în acces deschis.
Stocare documentelor
Stocare documetelor trebuie fi organizată într-un loc bine protejat.
Căutarea documentelor
Documente dîn hârtie pot fi ușor distruse și nu pot fi recuperate.
Lichidarea documentelor ușoară
Veși avea nevoie de investiții suplimentare.

PROIECTAREA PENTRU MANAGEMENT DOCUMETE - ECHIPA NOASTRĂ

circulație a documentelor electronice - crearea unui Webmaster Studio

SISTEM DE MANAGEMENT AL DOCUMENTELOR VĂ OFERĂ URMĂTOARE AVANTAJE:

Acces limitat pentru datele importante
Structurarea datelor
Programarea
Stocarea documentelor în format electronic
Optimizarea proceselor de lucru
Căutarea datelor necesare

FIECARE SISTEM ELECTRONIC PENTRU ORGANIZAREA FLUXULUI DE DOCUMENTE ARE UN MECANISM SPECIAL: SISTEMUL NOSTRU INCLUDE:

  • Crearea și modificarea sarcinilor, aprobarea și transmiterea datelor spre alt angajat.
  • Transmiterea documentelor de la un angajat la altul.
  • Capacitatea de a controla timpul destinat pentru sarcinile.
  • Lucrul cu documente în modul paralel și serial.
  • Colectarea datelor despre angajați, întâlniric și proiecte curente.
  • Oportunitatea în orice moment să ridicați documentul din arhiva.

STOCARE DOCUMENTELOR - MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR ELECTRONIC VĂ DESCHIDE OPORTUNITĂȚI NOI

Analiza
Contabilitate
Planificarea
Control

SISTEMUL PENTRU MANAGEMENT DOCUMENTE DE LA STUDIO WEBMASTER

DE CE VĂ TREBUIE SĂ COMANDAȚI SISTEM DE MANAGEMENT AL DOCUMENTELOR DE LA STUDIO WEBMASTER

Orientare câtre client
Scopul nostru principal este să ajutăm clienților nostri în realizarea celor mai complicate sarcini. Noi oferim soluții care pot îmbunătăți procese de afaceri și sunt axate pe cooperare pe termen lung.
Calificare înaltă
Noi luăn spre realizare cele mai complicate sarcini. Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență și care nu se tem de probleme complexe.
Transparența
Suntem sinceri cu clienții noștri. De aceea orice cooperare cu clienți se face numai conform contractului semnat. Termeni și condiții mereu sunt menționate în contract.
Stocare datelor
Documente importante vor fi depozitate în condiții speciale.

AVEȚI NEVOIE DE SISTEME ELECTRONICE PENTRU ORGANIZAREA FLUXULUI DE DOCUMENTE?

Oricare afacere are nevoie de ceva nou. De aceea, vă trebuie să gîndiți despre ceva nou ce poate îmbunătăți nivelul de organizarea interprinderii. Viteza și calitatea a modificărilor aplicate afectează în mod direct competitivitatea și nivelul de venituri. Managementul electronic a documentelor vă poate ajuta să automatizați procesele de afaceri și veți obține creșterea profitului prin optimizarea timpul de lucru!
Elena
Șefa departamentului de SEO optimizare
Lucrările noastre
Vezi exemplu de crearea unui soft Sistemul ERP la serviciul Managementul documentelor. Sistem de management al documentelor la comanda în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea unui soft Evidenţă înterprinderii la serviciul Managementul documentelor. Sistem de management al documentelor la comanda în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea unui soft Evidența mijloacelor bănești în ”safeu” la serviciul Managementul documentelor. Sistem de management al documentelor la comanda în Chișinău, Moldova
comandați