Creșterea volumului de vînzări de pe site-ul din Moldova

Pentru fiecare proprietar al site-ului scopul numărul unu, este majorarea volumului de vînzări, care îi poate aduce resursa sa web. Acest scop se realizează prin diverse instrumente de marketing online, dar cu o singură condiție: asupra majorării volumului de vînzări trebuie să lucreze o echipă de specialiști, care în prealabil analizează site-ul și doar după obținerea rezultatelor, se formează o strategie individuală pentru majorarea volumului de vînzări.

MAJORAREA VOLUMULUI DE VÎNZĂRI

INSTRUMENTELE DE BAZĂ UTILIZATE:

AUDITUL SITE-ULUI
Înainte de a începe lucrul asupra proiectului, trebuie mai întîi de înțeles starea sa actuală, după care, se formează o serie de lucrări orientate spre majorarea volumului de vînzări.
OPTIMIZAREA INTERNĂ
Pe parcursul acestei etape, experții fac acțiuni care vizează modificarea conținutului site-ului, pentru a rezolva 2 sarcini principale: 1) satisfacția cerințelor motoarelor de căutare către resursele web și 2)creșterea comodității de utilizare a site-ului de către utilizatori.
PROMOVAREA SEO ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE
Promovarea este orientată spre faptul, ca cumpărătorii Dvs. potențiali să găsească site-ul Dvs. în rezultatele motoarelor de căutare. Spre exemplu, clienții noștri doritori de a-și mări vînzările cu ajutorul site-ului, deschid Google și introduc în șirul de căutare: «creșterea vînzătilor pe site» și în rezultat găsesc această pagină.
PUBLICITATEA CONTEXTUALĂ
Acest instrument nu este esențial pentru orice resursă web, spre deosebire de cele anterioare, cu toate acestea, publicitatea contextuală lucrează asupra atragerii unui număr mare de utilizatori țintă, cărora site-ul Dvs. le este cu adevărat interesat și, prin urmare influențează asupra creșterii volumului de vînzări.
PROMOVAREA ÎN REȚELELE SOCIALE
Noi nu putem afirma, că acest instrument are un impact direct asupra creșterii vînzărilor site-ului, mai probabil că această tendință de marketing online funcționează asupra gradului de conștientizare a brand-ului și creșterea loialității din partea potențialilor cumpărători, ce în mod indirect influențează benefic volumul de vînzări.

CUM ECHIPA NOASTRĂ A REALIZAT
CREȘTEREA VOLUMULUI DE VÎNZĂRI AL SITE-ULUI

Creșterea volumului de vînzări

OBIECTIV: MAJORAREA VÎNZĂRILOR CADOURIONLINE.MD

SARCINA № 1: Efectuarea unui studiu asupra audienței site-ului
SARCINA № 2: Modificare site-ul pentru atingerea unei conversii înalte
SARCINA № 3: De promovat site-ul prin diverse instrumente de marketing online

REZULTAT- MAJORAREA VÎNZĂRILOR DE PE SITE

rezultat
În imaginea de mai sus, spre atenția Dvs. este prezentat un raport- compararea traficului site-ului cadourionline.md înainte începerii lucrărilor asupra majorării numărului de vînzări și după. Noi am comparat luna începerii lucrărilor – februarie 2015 cu februarie 2016. Graficul, reflectă foarte bine rezultatele obținute de către echipa de specialiști de la Webmaster Studio.

CREȘTEREA PERFORMANȚELOR CADOURIONLINE.MD ÎN 2016:

CU 3856
mai multe sesiuni finisate
CU 3559
mai mulți vizitatori pe site
CU 20731
mai multe pagini vizualizate
CU 167,57%
mai multe sesiuni noi
Fiecare proiect este unic și, prin urmare, este imposibil să se aplice aceleași acțiuni asupra majorării volumului de vînzări de pe site. Echipa noastră are experiență în acest domeniu precum și în diferite tipuri de site-uri. Adresîndu-vă nouă, Dvs. garantat veți achiziționa serviciile profesioniștilor, care lucrează asupra rezultatelor.
Elena
Șef departament marketing online