Creșterea volumului de vînzări de pe site-ul

Pentru fiecare om de afaceri, principalul scop va fi mereu creșterea vânzărilor de pe propriul site. Această sarcină poate fi realizată prin diverse instrumente de internet marketing, însă cu o singură condiție: strategia pentru creșterea vânzărilor trebuie elaborată de o echipă de specialiști, care vor realiza o analiză anticipată și doar în urma acesteia vor putea concretiza metodele sigure pentru creșterea vânzărilor de pe site.

Creșterea volumului de vânzări

Principalele instrumente utilizate

Auditul site-ului. Înainte de începerea lucrărilor, în primul rând, este necesar să fie concretizată starea actuală a web-site-ului. Astfel se pot identifica soluțiile pentru creșterea vânzărilor de pe site.
Optimizarea Internă. La această etapă specialiștii realizează lucrări orientate pe modificarea conținutului site-ului pentru a rezolva două sarcini esențiale: 1) satisfacerea cerințelor motoarelor de căutare față de site; și 2) creșterea comodității site-ului pentru vizitatori.
Promovarea în motoarele de căutare (SEO). Promovarea SEO presupune ca site-ul dvs să fie găsit cu ușurință de utilizatori în lista rezultatelor oferite de motoarele de căutare. De exemplu clienții care își doresc să crească vânzările de pe site, deschid Google și introduc: «Creșterea vânzărilor de pe site» iar în rezultat pe primele poziții va fi afișată această pagină.
Publicitatea Contextuală. Acesta nu este un instrument principial, utilizat de toate site-urile, însă are un potențial puternic de a atrage pe site-ul dvs un număr mare de clienți potențiali – anume acei persoane care au cele mai mari șanse să cumpere produsele/serviciile dvs. Dacă site-ul dvs va fi interesant pentru ei, cu siguranță comenzile și apelurile își vor mări frecvența.
Promovarea în rețelele de socializare. Nu putem afirma că acest instrument influențează direct volumul vânzărilor produse de site-ul dvs. Însă chiar și scopul este altul. SMM are sarcina de a îmbunătăți imaginea companiei și a brand-ului dvs, cât și menținerea loialității clienților curenți.

În ce mod echipa noastră a majorat volumul de vânzări pe site-ul:

sdfdsfsfs

Obiectiv: Creșterea vânzărilor site-ului Cadourionline.md

SARCINA № 1: Cercetarea publicului și a activității vizitatorilor pe site;
SARCINA № 2: Refacerea capitală a site-ului pentru îmbunătățirea conversiei;
SARCINA № 3: Promovarea site-ului utilizând diverse instrumente de internet-marketing.

Rezultat – Creșterea vânzărilor de pe site

sdfdsfsfs
În imaginea de mai sus vă este prezentat raportul de comparație privind traficul de pe site-ul cadourionline.md până la începerea lucrărilor de creștere a volumulu vânzărilor și după finisarea acestora. Am comparat lunile de început a lucrărilor Februarie 2015 cu Februarie 2016. Graficul este o demonstrație reală a rezultatelor și profesionalismului echipei Studio Webmaster.

Creșterea indicatorilor site-ului cadourionline.md în anul 2016

Cu 3856 mai multe sesiuni realizate
Cu 3559 mai mulți vizitatori pe site
Cu 20.731 mai multe pagini vizualizate
Cu 167,57% mai multe sesiuni noi
Fiecare proiect este unic în felul său și de aceea este imposibil de realizat exact aceleași acțiuni pentru creșterea vânzărilor unui web-site. Echipa noastră deține o experiență de lucru bogată în această direcție, cât și în alt sfere de afaceri, cu site-uri din cele mai variate. Dacă doriți să creșteți volumul de vânzări a propriului site, adresați-vă la noi. Veți obține garantat serviciile unor profesioniști care lucrează pentru rezultate.
Elena
Șefa Departament SEO

©2008-2018 Webmaster