+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ru En
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Costul la promovare aplicatiilor mobile

Pretul pentru promovare aplicatiilor mobile

Lăsați o cerere

Astăzi exista milioane de aplicații mobile pe Google Play, App store si Amazon Appstore. De aceea, cu siguranță se poate spune concurenta e destul de serioasa. Aceste aplicații sunt utilizate de către toți oamenii in ziua de astăzi care activ se folosesc de un smartphone. Funcțiile si posibilitățile ascetelor aplicații devin cat mai diverse. Si cel mai greu lucru legat de aplicațiile mobile nu este crearea lor, si cu petrecerea a unei campanii de promovare bine calculata. In același timp costul de promovare a aplicației mobile trebuie sa fie adecvata si corespunzătoare.

Nu-i uimitor, ca timpul petrecut cu telefonul in maina creste cu fiecare an. Deținătorul mediu a unui smartphone are aproximativ 75-80 de aplicații, dar folosește în mod activ 25-30 pe lună. Anul trecut, utilizatorii Android au descărcat 108,5 miliarde de aplicații din magazinul Google Play. Poate că tocmai ați creat singuri o aplicație și va intubați cum să atrageți în mod eficient un potențial utilizator? Aici vine la îndemână marketingul aplicațiilor mobile. Despre modalitățile de promovare a aplicațiilor (prețul este foarte rezonabil) puteți citi în acest articol.

Piața aplicațiilor mobile și pandemia

Pandemia de COVID-19 ne-a condus la petrecerea a mai mult timp acasă și la folosirea internetului mai activ, ceea ce înseamnă că descărcăm mai multe aplicații. Rezultatul este o creștere semnificativă a pieței globale de aplicații în 2020. Schimbarea poate fi văzută atât în statisticile Apple App Store, cât și în Google Play.

O analiză a site-ului Buy Shares arată că anul trecut, utilizatorii de dispozitive Android au descărcat cu 29% (108,5 miliarde de aplicații) mai mult decât anul precedent.

Veniturile și numărul de descărcări din App Store tot au crescut. Statisticile arată că utilizatorii iOS au descărcat peste 26 de miliarde de aplicații în primele 9 luni ale anului 2020. Este cu 16% mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2019.

Pentru a preveni pierderea aplicației în labirintul străin, aceasta trebuie să fie mai mult decât bine proiectata. Sarcina dvs. este, de asemenea, să o faceți cât e de posibil mai ușor de recunoscuta. În ultimii ani, urmărim o tendință descendentă în căutarea, vizualizarea și instalarea de la rezultate naturale la canale de marketing plătite.

Mobile App Marketing - metode alese de promovare

Deschiderea unui site web dedicat

Pentru a crește eficiența activităților de marketing, merită să creați un site web dedicat aplicației. Un site web nu trebuie să fie extins (nu trebuie să aveți multe sub pagini). Tot de ce aveți nevoie – este o pagină sau o simplă pagină ținta. Absența unei pagini provoacă restricții în alegerea campaniilor publicitare. Va trebui să renunțați la o campanie in rețeaua media contextuală, care vă oferă mai multe opțiuni pentru a alege unde să vă afișați anunțurile.

Începerea unui Blogging

Dacă aveți deja un site web dedicat aplicației, puteți crea si conduce un blog pe acest site. Puteți distribui informații despre funcționalitatea aplicației dvs., tehnologia implementării acesteia, puteți prezenta direcția de dezvoltare sau puteți descrie actualizările viitoare. Un blog este un instrument excelent pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor și interogărilor de căutare.

Utilizarea rețelelor sociale

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, VKontakte, Odnoklassniki - fiecare dintre canalele disponibile se caracterizează printr-un stil diferit de comunicare cu utilizatorul și o formă diferită de publicitate. Cu toate acestea, cea mai bună hotărâre este instalarea aplicații Facebook Mobile App Ads. Publicitatea poate apărea pe Facebook, Instagram sau pe Audience Network și poate avea un link direct către Google Play și App Store.

Invitația influencerilor pentru o cooperare

În mijlocul pregătirii pentru lansarea pe piață o nouă aplicație și aveți grije de acoperirea si creșterea nivelului de recunoaștere a brandului? Puteți invita personalități populare din lumea show business-ului, televiziunii și sau a sportului care vor testa aplicația și își vor împărtăși opiniile.

Publicitatea în aplicații mobile

Dacă doriți să creșteți numărul de descărcări și interacțiuni cu aplicația mobilă, Google oferă 3 opțiuni principale. Puteți folosi campania universală pentru aplicații, publicitatea pentru instalarea aplicației mobile in rețeaua de căutare și pe YouTube, de asemenea, și de asemenea de anunțuri, pentru a creste interesul in aplicația mobila. Puteți citi mai mult despre acest lucru mai jos.

Promovarea aplicațiilor mobile

Dacă obiectivul afacerii este să descarci aplicația (în loc să o redirecționați către un site mobil), se folosește reclamele aplicațiilor mobile. Acestea funcționează pe dispozitive care se potrivesc cu sistemul de operare, pe care aplicația promovată nu este încă instalată și încurajează utilizatorii să o descarce. Acestea pot fi afișate într-un motor de căutare și pot ajunge la persoane care tastează anumite cuvinte cheie. Anunțurile care promovează aplicațiile descărcate sunt diferite de anunțurile text tradiționale. Numele, pictograma și ratingul aplicației sunt descărcate din Magazinul Google Play.

Al doilea mod (mai extins) de targeting – este publicitatea în rețeaua Admob, aplicațiile afiliate care își oferă spațiile publicitare.

Puteți seta targetingul pe utilizatorii în același mod ca în rețeaua de anunțuri Google, și anume:

  • subiecte selectate,

  • re marketing,

  • interese,

  • datele demografice ale utilizatorilor,

  • aplicații specifice.

Ultima opțiune este de a include îndemnări pentru a descărca aplicația în conținutul video prezentat pe YouTube Deci, promovarea aplicațiilor este diferită, dar costul total nu ar trebui să sperie pe nimeni.

Uneori, utilizatorii instalează mai multe aplicații care le folosesc o dată și apoi uită de ele. Aici intervine campania de atenție menționată mai sus. Scopul campaniei este de a reaminti utilizatorului existența aplicației și de a-l încuraja să efectueze o anumită acțiune. De exemplu, utilizați caracteristici plătite suplimentare sau reamintiți utilizatorului să pună capăt proceselor care rulează în aplicație.

Campania universală pentru aplicații oferă o campanie automatizată atât pentru rețeaua contextual media, cât și pentru rețeaua de căutare. Pe baza setărilor a aplicațiilor din Google Play promovează instalarea aplicației în rețeaua de căutare, de publicitate (campanii banner în GDN) și YouTube.

Faptul că targetingul si licitarea sunt automatizate în majoritatea cazurilor, ajută foarte mult: trebuie doar să setați un link către aplicație, să creați până la 4 linii de text publicitar (nu neapărat video) și să setați suma licitată maximă pe care o doriți să plătiți pentru instalarea aplicației (CPA). În acest tip de anunț, conversiile vor fi contorizate automat, iar optimizarea campaniei se va face folosind algoritmii Google. Deci, puteți conta pe economii semnificative de timp.

Faceți cunoștință cu utilizatorii dvs.!

Multe activități din viața noastră s-au transferat pe Internet, iar telefoanele au devenit organizatori de timp și furnizori de curiozități din toate industriile și domeniile. Marketingul aplicațiilor mobile este acum o necesitate absolută pentru oricine dorește să atragă utilizatori și să-i încurajeze să descarce această aplicație.

Ați hotărât sa comandați promovarea aplicațiilor mobile la un preț excelent? Studio Webmaster este mereu bucuroasa să vă ajute în astfel de începuturi noi!