Ce este un banner?

În prezent, probabil, fiecare utilizator web (World Wide Web) știe ce este un Banner.În caz în care nu cunoașteți, atunci, banner-ul – este un bloc grafic al publicității.Pentru prima dată banner-ele au apărut pe străzi, mai tîrziu fiind aplicate și în internet. Pe internet, banner-ele reprezintă o imagine cu publicitate.Scopul banneri-lor de pe Internet este același ca și acelor de pe străzi – să atragă atenția vizitatorilor, și sa-i impună să facă click pe banner. Și dacă ne uităm cu atenție, atunci putem observa, că nu există practic nici o pagină web, unde nu ar fi publicitate banner.Și aceasta spune despre faptul, că acest tip de atracție funcționează.
În prezent, banner-ul publicitar poate fi numit una dintre cele mai populare și eficiente forme de publicitate; este demonstrat de experții în domeniului marketingului.
banner

DIN CE CONSTĂ BANNER-UL

Denumirea și slogan-ul
Text: adresa, telefon și altele
Culorile corporative
lustrația ce afișează esența publcității
Text suplimentar sau anunț
Unul dintre primele bannere publicitare a apărut încă în anii ”90, de-a lungul anilor fiind perfecționat, cu toate acestea, nu și-a pierdut popularitatea.

EXISTĂ URMĂTOARELE TIPURI DE BANNERE:

BANNERE JPG
JPG banner este o imagine statică în formatul JPG. Dezavantajul său este că cîtărește mult și nu este atît de eficient.
BANNERE GIF
Banner-ul gif, la fel este o imagină statică, dar într-un alt format, ce cîntărește semnificativ mai puțin. Banner-ul animat în acest format va cîntări foarte mult.
BANNER-UL FLASH
Flash banner este cea mai recentă generație de bannere. Ele sunt cele mai eficiente, deoarece prin crearea lor puteți implimenta orice idei de design.

FUNCȚIILE BANNER-ULUI

Să atragă atenția
Să stîrnească interesul clientului potențial
Să impună trecerea pe site
Să îndemne utilizatorul către cumpărătură
Să atingeți notorietatea brandului companiei
Să îmbunătățească percepța imaginii companiei

DIMENSIUNILE BANNERILOR

DIMENSIUNILE BANNERILOR