+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ru En
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cat costa email corespondenta?

Pretul pentu email corespondenta

Lăsați o cerere

E-mail marketing – este unul dintre cel mai popular, eficient și în continuare cel mai accesibil după preț tip de publicitate de pe Internet. Aceasta este o mare oportunitate pentru milioane de oameni din mediul de afaceri de a menține relații constructive cu clienții și de a desfășura campanii de publicitate eficiente.

Există mai multe motive pentru care acest tip de promovare, cu toate ca utilizarea e-mailului este o metoda învechita, si continue sa fie un instrument eficient. Ar trebui să fie luat în considerare atunci când alegeți canalele de comunicare potrivite pe Internet.

În primul rând, trebuie remarcat faptul că, căsuța poștală pe rețeaua globala web este cea mai frecventă și cea mai larg cunoscută tehnologie de pe Internet.

Viteza – este o altă caracteristică a e-mail newsletter la un preț optim. Din momentul apariției ideii până la finalizarea implementării ele, trec doar câteva zile și, cu mare dorință, o oră. Mai mult decât atât, există o capacitate de distribuție care vă permite să livrați sute de mii de mesaje în câteva minute. Desigur, în acest moment, probabil vă întrebați care sunt costurile – pana la urma, e-mailurile sunt trimise gratuit. Dar dacă doriți să utilizați capacitatea de a segmenta și targeting-ul corespondenței dvs. și de a urmări activitățile destinatarilor, precum și de a avea acces la alte funcții mai avansate, cum ar fi personalizarea e-mailului, ar trebui să utilizați sisteme plătite de marketing prin e-mail. Principalele sarcini ale canalului de comunicare descris includ construirea și menținerea relațiilor cu clienții și vânzarea de produse sau servicii. E-mail newsletter oferă un nivel înalt de personalizare a mesajelor trimise - la un preț care vă va plăcea cu siguranță! Cu ajutorul segmentării, vă puteți împărți baza de destinatari în grupuri mai mici, în funcție de interese, sex sau locație. Ca urmare, mesajele de e-mail sunt trimise cu conținutul exact potrivit în funcție de preferințele destinatarilor.

Marketingul prin e-mail este, în primul rând, un instrument pentru construirea unor relații pe termen lung cu clienții. Desigur, nu trebuie confundat cu spam-ul, deoarece se referă la conceptul marketing-ului de permisie, conform căruia destinatarul unui mesaj trebuie să fie de acord să îl primească.

Vânzările și e-mail newsletter la un preț accesibil sunt cele mai importante elemente în orice afacere. Antreprenorii știu că, fără un marketing eficient, nu vor exista vânzări eficiente.

Aveți nevoie de o astfel de corespondență?

Deoarece, în prezent există o supraîncărcare de informații, consumatorii caută ceva special doar pentru ei, ceva anumit creat pentru ei. Ei nu doresc mesaje necorespunzătoare sau oferte care nu se potrivesc nevoilor lor. Ei nu dispun de timp pentru asta. Comoditatea înseamnă că aceștia solicită content captivant și nu trebuie să îl caute singuri. Aceasta este o oportunitate unică pentru o companie de a fi mai aproape de clienții fideli și de a reuși să obțină noi clienți deja interesați de oferta respectivă. Utilizatorii iubesc buletinele de știri electronice, iar această tendință este în continuă creștere. Prin plasarea unei invitații de a face un follow contentului de pe site-ul dvs. web, vă puteți convinge de acest lucru. Succesul comunicării ulterioare depinde, de asemenea, de un formular de înregistrare interesant. Pe de altă parte, o promovare eficientă și construirea sistematică a unei relații cu clienții duce la creșterea vânzărilor și la dezvoltarea afacerii.

Cel mai eficient mod de a vinde

Bineînțeles, sunt unii care spun că ar trebui să te concentrezi doar pe retele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram sau YouTube. Cu toate acestea, profesioniștii buni pot câștiga sute de mii de lei cu vânzări prin canale relevante cu câteva e-mailuri. Rămâne de văzut, cât costă e-mail newsletter? Este de fapt foarte ieftin!

Țineți cont de faptul că rețele sociale nu este un instrument deținut de un antreprenor. Acesta este site-ul proprietarului portalului, care îl poate șterge în orice moment. Și chiar dacă acest scenariu – este pur imaginar, totuși acest pericol există mereu.

Situația este diferită în cazul adreselor de e-mail care, se colectează și se păstrează corect, pot constitui baza de marketing a unei companii pentru o perioadă foarte lungă de timp.

De aceasta, trebuie să începeți cu elementele legale de bază pentru a stabili în mod corespunzător o bază de date de e-mail.

În primul rând, gândiți-vă la modul în care vor fi acumulate toate aceste e-mailuri.

Aceste metode includ:

  • crearea propriei baze de date de e-mailuri colectate într-un fișier Excel intern,

  • utilizarea unui instrument CRM pentru a gestiona contactele de e-mail cu clienții,

  • salvarea datelor în iCloud, cum ar fi GSuite sau Dropbox, în diferite formate,

  • Agregarea datelor într-o căsuță de e-mail, de exemplu Gmail, Outlook, folosind furnizori externi de sisteme de marketing prin e-mail (de exemplu MailerLite, Mailchimp, Freshmail, GetResponse sau Active Campaign).

Un instrument neobișnuit

Știți deja că e-mailul este un instrument neobișnuit în activitățile dvs. de marketing. Acum trebuie să rezolvați 2 probleme. În primul rând, la ce îl puteți folosi și, în al doilea rând, cum puteți face acest lucru în mod corespunzător? Să încercăm să răspundem acum la prima întrebare.

E-mail newsletter poate fi utilizata pentru aproape orice activitate de marketing la costuri reduse. Adică, pentru creșterea loialitatea clienților prezenți și pentru atragerea a noilor clienți, pentru crearea a unei imagine pozitive a firmei, pentru creșterea vânzările, pentru informarea pieței despre noile produse, pentru a largi gama de produse. Desigur, toate acțiunile trebuie să fie coerente și integrate cu altele și, în mod ideal, ar trebui să fie combinate cu alte campanii promoționale. Prima și cea mai importantă sarcină pe care trebuie să o îndepliniți este să vă creați o bază de abonați. Pana la urma, aceasta este adesea cheia succesului eforturilor dumneavoastră de marketing prin e-mail. Nu uitați că, deși puteți cumpăra sisteme, idei, creații și orice altceva care are legătură cu marketingul prin e-mail, trebuie să aveți propria bază de date. Desigur, în curând se vor găsi persoane care vor spune că puteți cumpăra o bază de date. Cu siguranță, întrebarea este dacă activitățile dvs. vor avea vreo legătură cu marketingul de permisiune. Va fi eficient și nu va cauza mai multe probleme decât beneficii (de exemplu, sub formă de plângeri pentru spam). Prin urmare, este foarte important să vă construiți în mod independent și cu atenție propria bază de abonați către care să puteți direcționa activități de marketing prin e-mail bine concepute. O astfel de bază este, de asemenea, audienta dvs. țintă. Pana la urma, marketingul prin e-mail vă va permite să le cunoașteți foarte bine preferințele.

Al doilea punct de luat în considerare este tipul de date pe care doriți să le colectați. Desigur, majoritatea comercianților vor spune că, cu cât mai multe date, cu atât mai bine, și, desigur, vor avea dreptate, însă nu pana la sfârșit. Cu toate acestea, toate cercetările arată că, cu cât formularul este mai complex, cu atât mai puțini sunt cei care doresc să îl completeze. Critic în acest caz este un formular cu mai mult de 7 câmpuri, pentru care rata de respingere este de peste 90%.

Prin urmare, este o idee bună să vă limitați la obținerea a 2 date de bază: e-mailul, fără de care nu puteți face marketing prin e-mail, și numele abonatului. Cunoscând numele, vă puteți personaliza cu ușurință trimiterile poștale, adică vă puteți adresa destinatarului prin inițiale. În plus, în acest fel puteți recunoaște sexul destinatarilor, puteți segmenta corect baza de date și astfel puteți ajusta mesajul.

Principalele concluzii

Software-ul pentru e-mail newsletter la cel mai bun preț ajută comercianții să trimită buletine de știri. Cu software-ul de e-mail, utilizatorii pot crea și gestiona baze de date de destinatari și pot crea segmente pe baza datelor colectate și a comportamentului destinatarilor.

Aceste instrumente pot fi utilizate pentru a proiecta și personaliza e-mailurile sau prin intermediul unor editori vizuali simplu de folosit și a unor șabloane de e-mail gata de utilizare.

Programele de e-mail newsletter care se integrează cu instrumentele CRM sau cu sistemele de comerț electronic pot extinde capacitățile de segmentare ale unei platforme e-mail.

Marketingul prin e-mail este adesea o funcție a instrumentelor de automatizare a marketingului. Această categorie include produse care sunt în principal soluții de marketing prin e-mail și care nu oferă o suită completă de automatizare pe mai multe canale.

Pentru a se califica în categoria email marketing, un produs trebuie:

  • Să fie capabil să creeze și să trimită e-mailuri utilizând un editor de e-mail.

  • Sa aibă o bibliotecă de șabloane de e-mailuri.

  • A stoca, urmări, segmenta și gestiona listele de destinatari de e-mail.

  • Sa prezinte rapoarte și analize de e-mail newsletter.

  • A nu face funcții suplimentare de automatizare a marketingului disponibile în alte canale, numai in e-mailul cu funcție principală.

Considerați că e-mail newsletter este cea mai potrivită opțiune pentru informarea potențialilor clienți? Noi, de la Studio Webmaster, vă putem ajuta să aduceți acesta idee la viață!