+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ru En
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cat costa dezvoltarea unui chat-bot

Costul dezvoltarii Chatbot

Lăsați o cerere

Subiectul chat bot-urilor se ridica, cat mai des pe piața IT. Dezvoltarea tehnologiilor de înțelegere și prelucrare a limbajului natural și accesul la o cantitate imensă de date a condus la faptul că tot mai multe companii introduc roboți în diverse domenii. Cu toate acestea, de multe ori cunoștințele cu privire la această problemă sunt mici. În acest articol, vom vorbi despre ceea ce trebuie să țineți minte atunci când se dezvolta un chat bot - deoarece prețul serviciului este adecvat!

În chat boți, puteți atribui mai multe facilități care vor pune bazele unei interfețe de conversație specifice mărcii. Ca urmare, clientul primește o abordare mult mai individuală, iar compania are posibilitatea de a o oferi.

Rezumat relevant

Primul pas este de identificarea zonelor în care doriți să funcționeze botul. Creatorii iau in considerație necesitățile clientul în sarcinile și ideile pentru care se va folosi un chat bot.Pe baza obiectivelor proiectului, consultanții și analiștii pun întrebările potrivite pentru a înțelege sarcinile și a cunoaște audienta țintă.

Concept și UX design

Dezvoltarea elementelor de bază ale unui chat bot este adesea cel mai lung pas din întregul proces. Aici ar trebui să luați o mulțime de decizii cu privire la structura botului, funcțiile și efectele. La aceasta etapa, ar trebui să luați în considerare dacă chat bot-ul ar trebui să aibă scenarii bine definite sau dacă se va oferi mai mult control utilizatorului. Acest lucru afectează interfața: utilizatorul are dreptul de a alege butoane - așa-numitul Quick Reply (răspuns rapid) sau pur și simplu introducea întrebărilor și răspunsurilor. În acest caz, trebuie să utilizați NLP (Programare neuro- lingvistică), adică procesarea textului în limbaj natural.

Cheia în această etapă - este concentrarea asupra experienței utilizatorului și proiectarea procesului astfel încât să fie cât mai ușor și cat mai natural posibil pentru utilizator. Iar costul dezvoltării unui chat bot sa fie optim.

Transmiterea mesajului

Cunoscând structura și conceptul unui chat bot, se poate crea un context dedicat acestui brand. În dependență de tonul și natura sa, se poate crea un mesaj a chat bot-ului care se potrivește cu imaginea și campania.

Programarea și integrarea

Următorul pas - este programarea chat bot-ul potrivit design-lui. Este important ca tehnologia utilizată pentru a construi botul să fie convenabilă și modernă, de asemenea să permită și integrarea cu alte instrumente, cum ar fi CRM.

Testele și optimizarea

După crearea unui chat bot, trebuie să testați activitatea și funcționalitatea acestuia. Examinatorii ar trebui să verifice toate scenariile sa fie logice și coerente, iar testele de performanță vor arăta orice zone de optimizare.

Lansarea și promovarea

Ar trebui să luați în considerare cu atenție lansarea unui chat bot și ar trebui să fie înaintată de o promovare adecvată. Un element important al creării unui chat bot este o strategie de promovare bine gândită, cel mai des pe Facebook, și direcționarea traficului către o conversație. Un chat bot - este un instrument, iar numărul de utilizatori depinde de acoperire.

Administrare și mentenanță

După implementarea unui chat bot, este necesar să-l monitorizați și să îl mențineți.

Analiza traficului a utilizatorilor și a performanței serverelor pe care se află chat bot-ul ar trebui să fie efectuată de brandul sau de creatorii botului.

Principalele constatări

Procesul de creare a unui chat bot combină elemente de strategie, tehnologie și promovare. Cooperarea coordonată în fiecare etapă permite specialiștilor să creeze proiecte geniale care aduc un mare succes creatorilor și brandului. Este foarte necesar de ajutat de a privi cu ochi noi la cea mai modernă metodă de promovare a companiei. Chat boții - sunt o idee pentru servicii eficiente pentru clienți și menținerea contactului cu destinatarul. Aceștia acceptă campanii planificate, trimit notificări în locul re marketingului tradițional și desfășoară concursuri online.

În compania dvs. cu siguranță se va găsi o zonă pe care o poți dezvolta cu ajutorul unui chat bot special conceput. Pentru a atinge acest obiectiv, contactează managerul companii Studio Webmaster. Veți obține un asistent neînlocuit în orice domeniu în care este necesară o comunicare serioasă cu multe persoane. Crearea unui chat bot la noi se realizează la un preț care se potrivește tuturor.