Preturi de realizare magazin online

Cum să creezi un design al magazinelor online care poate să vîndă la pret accesibil?

Cetățenii moldoveni de mult timp au observat că cumpărăturile din magazinele online sunt mult mai convenabile și ieftine. Aproximativ 70% dintre oameni preferă să cumpere on-line, iar acest procent este în continuă creștere. Antreprenorii au observat și ei demult această tendință, de aceea magazinele online din Moldova devin tot mai multe.Concurența sporește și doar cîțiva reușesc să obțină un succes. Care este secretul? De fapt, totul este simplu. Este necesar crearea unui site web, cu o interfață ușor de utilizat și un design memorabil, ca după prima întâlnire vizitatorul să rămînă cu o părere bună despre magazinul online și să dorească să cumpere.Internet magazinul este creat pentru a vinde, respectiv, scopul său principal este de a ajuta clientul să se decidă asupra cumpărăturii. Realizare magazin online este un proces din mai multe etape.
Principalele etape ale creării web design-ului
I
Dezvoltarea conceptului de design
II
Selectarea de culori și fonturi
III
Proiectarea Modulelor site-ului
IV
Realizarea unui șablon
V
Realizarea structurii exterioare
VI
Studierea aspectelor și modulelor individuale
VII
Crearea aspectului site-ului
Utilizatorul care vizitează site-ul, nu cunoaște despre volumul de lucru efectuat, el vede design-ul și va evalua gradul de utilizare. Și dacă lui nu-i vor plăcea culorile, sau va căuta mult un produs, atunci vizitatorul va merge spre un alt site. Prin urmare, un design de înaltă calitate - este unul dintre aspectele fundamentale ale magazinului online de succes.

Shop-filtre.md

Design Shop-filtre
De mult timp este dovedit că culorile afectează alegerea umană, astfel atunci cînd acestea sunt selectate este neapărat să avem în considerare că ele trebuie să trezească anumite emoții în vizitatori și să îi încurajeze să facă o achiziție. Psihologia culorilor prezintă o legătură foarte importantă în crearea magazinului cu o conversie ridicată. Pentru crearea unui design elegant în însuși schema site-ului nu trebuie folosite mai mult de 2-3 culori. Mai apoi, paleta de culori este completată cu fotografii pline de culoare si bannere. Cel mai bine este de a folosi culori liniștite, care inspiră credibilitate vizitatorilor. O combinație de culori strălucitoare și ostentative au un impact negativ asupra percepției umane, ceea ce îi va face să părăsească site-ul. Această regula trebuie fi respectată pentru că doar atuni pentru realizare magazin online pret nu va fi ceva lipsit de sens și veți obține exact cee ce vă trebuie.

Zalando.md

design Zalando
Design-ul nu trebuie să distragă atenția, în caz contrar toată atenția vizitatorului va fi concentrată spre el dar nu spre producție. Tema generală a stilului depinde de ce produs ve-ți vinde, și care este publicul țintă. În acest moment, există mai multe stiluri în web design, dar trebuie să reținem că designul - nu este doar o imagine, dar și o interacțiune cu utilizatorul. Mereu trebuie să luăm în considerare că design-ul nu este creat pentru client. Acesta este creat pentru utilizatori în baza preferințelor lor.

Zorile.md

design Zorile
Accentuarea este un pas important în realizarea design-ului internet magazin online. Sublinierea a unui sau mai multor elemente importante permite concentrarea atenției cumpărătorului asupra produsului. Accentuarea peste tot și dintr-o dată, oferă un efect complet opus. Atenția utilizatorului va fi distrasă.De aceea ierarhia elementelor a unui site devine cu mult mai importnata și înseamnă destul de mult în cee ce vizează realizare magazin online.

Giuliart.md

design Giuliart.md
Contrastul vă permite să evidențiați elementele și să le faceți mai clare. Fără contrast, toate elementele vor fi unite între ele și amestecate într-o singură masă. Contrastul va face site-ul dumneavoatră să pară clar în percepția utilizatorului dar în același timp să nu fie pretențios. Contratstul poate fi folosit în combinarea culorilor, elementelor și în alegrea de fonturi. Astfel, putem atrage atenția utilizatorului asupra punctelor-cheie, contribuind la vînzarea propriu-zisă.

Eco-city.md

design Eco-city.md
Design-ul trebuie să fie echilibrat. Pentru a face acest lucru, trebuie să se ia în considerare cerințele simetrice și asimetrice ale design-ului. Prin echilibrare simetrică, jumătatea dreaptă și jumătatea stîngă a paginii, asupra unei anumite axe sunt oglindirea reciprocă a imaginii uneia față de cealaltă. Asimetria înseamnă conform axelor de aspect selectate care nu sunt în oglindă. Nu contează ce metodă utilizați la crearea design-ului, cel mai important este ca elementele să fie grupate și distribuite în mod corect. Design-ul care răspunde principiilor de balansare creează un sentiment de echilibru, ceea ce îl face mai atractiv pentru utilizatori.
În cele din urmă, aș dori să spun că designul unui magazin online este o parte importantă a creșterii numărului de conversii pe site. De aceea, atașați-vă serios de crearea design-ului pentru magazin online dvs., pentru că succesul viitor al proiectului va depinde de el. Întotdeauna ține-ți cont de lucrurile mici! Uneori designerii din lipsă de timp acordă atenție creării în ansamblu, ignorînd micile detalii. Pentru că atîtea sunt de gîndit iar deadline-ul e atît de aproape. Și totuș, un buton creat greșit.
Marina
Șef Departament Web Design
Apreciați articolul:
Clasament4.91 |  82 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Realizare magazin online la un pret bun

©2008-2017 Webmaster