În ce mod se poate crea o versiune adaptiva pentru un site?

De mai mult timp tot mai mulți utilizatorii rețelei Internet apelează la folosirea telefoanelor mobile cu mult mai des decît la computatoarele personalizate. Astfel, răspunsul la întrebarea: - oare este necesar crearea unor versiuni adaptate pentru siteuri?- este defapt una elocventă. Mai mult ca atît fiecare site trebuie să dispună de un sistem de acces foarte comod în utilizare, pentru folosirea sa pe rețeaua Internet.

Cu puțin timp în urmă această idee putea fi realizată într-un mod mai dificil. principala cauză a acestor dificultăți fiind diferența sistemelor de operare, care au fost folosită de prima generație de smartphone. Astfel, existau circa zece PO cu renume, prin urmare dacă dvs. ați creat prototipul versiunii adptate a site-lui atunci el poate fi util doar pentru a zecea parte din utilizatori. În ziua de astăzi, lucrurile diferă, totul a devenit mult mai simplu, cauza acestor schimbări este împărțirea lumii în două tabere: cei care folosesc sistema de operare iOS și cei care utilizează Android.

Industria ce se ocupă de web promovare, se declară ca fiind una din cele mai dezvoltate în IT și ca urmare există diverse metode pentru adaptarea a versiunilor esențiale pentru site-uri web. În acest articol, noi avem misiunea de a vă relata cum are loc procesul de creare a unui site web cu o capacitate înaltă de utilitate. Versiunea de adaptare și folosirea acesteia par a fi două noțiuni diametral opuse ca sens și nu pot să se combine. Acest articol are drept scop să vă informeze cum puteți nivela acest punct slab a creațiilor web mobile astfel ca dvs. să puteți opera cu sfaturile efective în ceea ce ține crearea unui design de calitate.

Adaptarea unui content în spațiul restrecționat

În mare parte un site mobil la fel ca și unul obișnuit are la dispoziție aceleași funcții ca și cel obișnuit. Însă design-ul adaptat se conduce după anumite reguli de poziționare a contentului pe pagină.
În mod deosebit asta se referă la contentul media. Informația textuală, video, animația și desenele neapărat trebuie să fie amplasate riguros. Deși, asta nu înseamnă că ele urmează să fie amplasate strict pe verticală. Mai ales asta ține de pagini "benzi" care deși sunt efective au și foarte multe dezavantaje. Acest fapt devine tot mai elocvent cînd depind de tematica pe care o promovează site-ul.
Cu atît mai mult, în cazul în care site-ul dumneavoastră a fost creat pentru publicitate și vînzări, aveți foarte puțin timp la dispoziție pentru a atrage cititorii. În asemenea caz, paginile lungi pline de text nu sunt o soluție reușită pentru un astfel de scop. Care este soluția în cazul în care aveți nevoie de multă informație care urmează a fi implimentată dar în paralel puțin spațiu pentru realizarea acesteia?

  1. Informația de bază trebuie să se conțină în 5 propoziții 
  2. Creați taste comode pentru realizare trecerii
  3. Gîndți-vă care poate fi mesajul de bază, a paginii date
  4. Ierarhia obiectelor principale a versiunii adaptive, diferă de site-ul principala
  5. Nu ezitați să folosiți contentul-media, însă nu mai mult de doua fotografii

Navigarea este cel mai abordat aspect pentru orice site de adaptare. Astfel, este important ca site-ul să conțină o tastă introductivă ce captează atenția. Așa o tastă va ajuta siteul în organizarea unor transcenderi de calitate și va facilita procesul de operare, oferind simplitate și accesibilitate.

Site-urile care sunt direcționate spre vînzare

Unele magazine-online sunt menite pentru vînzarea unei anumite producții. De obicei sunt 3-5 produse de bază, cărora acest site se dedică. Spe exemplu ste-ul de care dispunem, nu e neapărat să fie un adevărat online-magazin cu sute de rubrici. Dumneavoastră puteți să propuneți clienților doar un număr anumit de produse. Astfel de site-uri trebuie să conțină taste comode pentru trecerea de la pagina principală, la pagina unde se oformează cumpărăturile. Deoarece, majoritatea clienților dvs știind deja de avantajele produsului nu mai au nevoie de publicitatea acestuia. În asemenea caz, versiunea adaptată a site-ului este orientată spre a ajuta cumpărătorul de a face cumpărăturile într-un mod simplu și rapid.

Situarea zonelor cu click-aj maxim este încă un aspect destul de important în crearea unui site adaptat. Este important de a atrage atenția asupra faptului că ecranul dispozitivului mobil este cu mult mai mic decît cel de la un computator. Din acest motiv, nu este de dorit crearea unui număr impunător de taste pe site. Acest pas poate provoca dificultăți în contextul organizării unui lucru calitativ cu site-ul dat.

Astfel, chiar dacă ve-ți depune efort în prezentarea unei imagini plauzibile a paginii dvs, tot această pagină poate să fie inutilă în cazul în care nu se va bucura de un număr sporit de accesări. Rolul principal aici îl vor juca posibilitățile dispozitivului cu care sde folosește utilizatorul. Deoarece, fiecare smartphone sau tabletă, are un potențial diferit și capacități operative de care se bucură acesta la fel sunt diferite. Site-ul dvs. poate fi prea complex pentru accesare de un astfel de dispozitiv. De aceea nu este nevoie de crearea unui sistem sofisticat cu un număr impunător de traversări.

De ce este nevoie pentru o folosire comodă a paginii:

 

  • Taste mari pentru traversarea pe pagini noi
  • Un sistem comod de scrolling
  • Dacă este posibil, mărirea fotografiilor pentru o vizionare detaliată a acestora
  • Plaginuri clickabile

Hărți și locuri de amplasare

Site-ul magazinului dvs. cafenelei sau a oficiului nu va da rezultate dacă nu veți instala hărți unde se va reflecta adresa acestora. Datorită acestui fapt clienții dvs. vă vor putea ușor regăsi și aceasta va fi un avantaj major. Fiindcă, mulți dintre clienții dvs. nu indică adresa sau dețin de un loc de amplasare mai avantajos. Astfel, un loc de amplasare bun urmează să fie menționat. Plus la toate, hărțile într-adevăr reprezintă o soluție bună în regăsirea adreselor. Ele menționeză traseul cel mai scurt spre locul unde doriți să ajungeți și vă ajută în folosire corectă a timpului. Factorul de timp la fel este unul esențial, căci va permite utilizatorilor din start să programeze timpul pentru a veni cu o vizită, știind din timp cît aceasta va dura în ore.

Însă, în cazul în care ve-ți dori să vă folosiți cu Google sau Apple map pe site, este important de a ține minte cîteva reguli. În primul rînd străduiți-vă să găsiți amplasarea corectă a hărților pe pagină. Diferite site-uri au criterii individuale în amplasarea hărților pe pagină. Restaurantul, magazinul sau alte locuri publice au nevoie de site-uri unde locația acestora este menționată în informația de bază. Service-ul care are drept scop transportarea produselor direct la client nu are nevoie ca hărțile să fie indicate în informația de bază. Ele nu se vor folosi des, din această cauză este rezonabil de a le amplasa în informația principală. Mărimea acestor hărți are o valoare deosebită. este bine să faceți versiunea adaptată atît pentru computatoare cît și pentru dispozitive, ele fiind diferite. Clienții accesînd site-ul dvs. trebuie să vadă harta cu un simbol lizibil care indică adresa. Ei trebuie să vadă toată harta ci nu o parte a acesteia, deoarece, astfel va suferi imaginea acestui site dar și accesul la el. Din această cauză este nevoie de a amplasa harta într-un loc accesibil. Mărimea hărții este o întrebare complexă. Problema o constituie faptul că dvs. nu cunoașteți de pe ce dispozitiv clientul accesează site-ul. Clienții pot dispune de un ecran mare sau mic. Regula de bază este una- lățimea hărții trebuie să coincidă cu mărimile orizontale a gradației adaptive.

Animația

Orice imagine statică poate crea un aspect plăcut site-ului. Însă, în ziua de azi animația nu este un lucru fantastic în contextul în care doriți s-o utilizați pe site. Dispozitivele mobile de ultimă de generație cu ușurință pot reproduce animația chiar și foarte complexă. Mai devreme, animația nu se utiliza în cadrul versiunilor adaptive, deoarece avea la dispoziție o calitate destul de joasă. Astfel, imaginile HD cu adevărat calitative nu se puteau citi pe un smartphone de tip vechi. Ele arătau ca niște imagini din jocurile constituite din 8 biți, plus la toate erau și foarte retardate. Astăzi puteți amplasa pe site și o imagine "vie" și ea poate deveni acel motiv sau instrument pentru atragerea clienților. Spre exemplu, puteți pune la dispozișție o imagine vie cu pizza apetisantă din care iese fum sau de palmieri ce adie în vînt pe fonul mării.

Principala regulă în animație pentru dispozitivele mobile este orientarea spre rezultat. Animația nu trebuie să fie un acompaniment inutil care va rămîne neobservată. Ea trebuie să îndeplinească funcția de atragere a clienților. Așadar, dacă imaginile vii crează probleme pentru accesibilitatea site-ului, atunci este nevoie de pregătirea minuțioasă a acestor imagini înainte de a l-e folosi. Ea trebuie să coincidă cu gradația paginii de adaptare și să nu schimbe calitatea în timpul scrolling-ului. 

Trebuie de ținut minte că versiunea adaptată este creată pentru folosirea concretă. Cel mai des utilizatorii îl vor folosi în regăsirea rapidă a informației, serviciilor și a produselor.

Chiar dacă site-ul dvs, este de caracter distractiv și utilizatorii pot petrece mai mult timp navigînd pe el, site-ul trebuie oricum să fie ușor în folosire și să nu dețină o structură complexă. Utilizatorul trebuie să țină minte cum să ajungă la pagina principală, dacă a reușit să facă deja cîteva traversări. Aceste traversări nu trebuie să comlice site-ul. Mai mult ca atît nu tot ce se permite în versiunea mobilă poate fi transpus și în versiunea adaptată.

Astăzi mai mult de 1 miliard de oameni folosesc dispozitivele mobile pentru a naviga pe rețelele Internet. Astfel, versiunea adaptată a site-ului este o posibilitate de a interacționa cu un număr mare de utilizatori ce au existat vreodată.

Apreciați articolul:
Clasament4.85 |  3 Оценки
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
2 + 3 =

©2008-2017 Webmaster