Design industrial sau design de ambalaj şi etichete

Cum să creăm un design al ambalajului care va vinde

Potrivit statisticilor, mai mult de 80% din persoane, atunci cînd achiziționează bunuri, acordă atenție ambalajului. Astfel, succesul unui produs depinde nu numai de producători și de marketing, dar, nemijlocit și de designeri. În cadrul design-ului grafic se crează design-ul ambalajului, care contribuie la creșterea gradului de recunoaștere a brand-ului. Cum trebuie să fie design-ul ambalajului care va vinde? Pentru a răspunde la această întrebare, atunci cînd mergeți la un supermarket , îndreptați-vă către raft și atrage-ți atenție la produse.

Și puneți-vă trei întrebări foarte simple:

1. Ce fel de produs este acesta?
2. De ce este nevoie de el?
3. Marca producătorului?
În ciuda aparentă a simplității întrebărilor, nu vă vor ajunge patru secunde pentru a răspunde. Și anume atît cheltuie în medie un cumpărător atunci cînd achiziționează produse.

PRINCIPALELE COMPONENTE ALE DESING-ULUI AMBALAJULUI DE SUCCES

Ce trebuie să se ia în considerare atunci când se creează design-ul grafic al ambalajului

1
Concizie și simplitate
2
Conformitatea conținutului în ambalaj
3
Creativitatea și originalitatea designului
4
Capacitatea de schimb odată cu extinderea liniei de produse
5
Confortul și caracterul practic

Concizie și simplitate

Pe rafturile supermarketurilor există o mare cantitate de bunuri împachetate frumos, sub care se poate ascunde orice. Un exemplu de ambalaj nereușit sunt substanțele chimice de uz casnic. Acest design s-ar potrivi unui ambalaj pentru suc, dar nicidecum pentru produse chimice. Aceasta induce în eroare cumpărătorul, și nu își pot îndeplini scopul direct. Cumpărătorul trebuie să înțeleagă scopul produsului și marca acestuia.

Un design grafic nereușit al ambalajului unui detergent

Un exemplu nereușit al ambalajului

Conformitatea conținutului în ambalaj

Unul dintre cele mai importante aspecte ale succesului ambalajului este onestitatea în relația cu clienții. Mulți designeri merg pe mîna clienților și încearcă să prezinte mărfurile în cea mai atractivă lumină. Cu toate acestea, achiziționînd produsul, consumatorul vrea să obțină ceea ce a văzut pe ambalaj. Și dacă vă ve-ți înșela clienții inițial, aceasta va reduce în mod semnificativ vînzările în viitor și vor afecta imaginea brandului. Ajustarea mărfurilor, este binevenită, dar schimbarea completă de produse nu este o idee bună.

Ambalajul trebuie să corespună conținutului

Chiflele, care poate sunt delicioase, dar nu corespund realității

Creativitate și originalitate

Memorabilitatea și originalitatea sunt elementele de bază ale brandului. Piața modernă este plină de produse, pentru a vă evidenția este nevoie de un design original. În cazul în care clientul insistă pe un design standard, adăugați-i accente luminoase care afectează percepția vizuală. Dacă ne uităm din punctul de vedere al cumpărătorului, mărfurile sunt întotdeauna văzute în ansamblu. Trecînd pe lîngă rafturile uriașe cu produse, ne oprim de multe ori la cel care ne atrage atenția, care iese în evidență.

Design grafic original și memorabil

Un exemplu de design grafic

Capacitatea de a schimba odată cu extinderea liniei de produse

Deja în etapa de creare a conceptului de design trebuie să fie luat în considerare un supliment la varietatea de mărfuri. Imaginați-vă că o lungă perioadă de timp ați creat design-ul pentru un nou brand de suc de portocale, si totul a fost super. Și apoi, după un timp, clientul a cerut crearea design-ului ambalajul pentru sucul de struguri. Și apoi vă dați seama că portocalele arată perfect, dar strugurii nu se potrivesc. Atunci cînd gîndiți conceptul, anticipați cu cîțiva pași înainte, astfel încît, atunci cînd adăugați chiar și o întreagă linie de produse, design-ul să poată fi ușor modificat.

Un exemplu de design grafic a extensiei de succes brand-ului

Design grafic pentru linia de produse

Confortul și caracterul practic

Statisticile au arătat că produsele ambalate practic se vînd mult mai bine. De exemplu, compania Heinz, făcînd ambalaje mai convenabile ale ketchup-ului, chiar și în timpul crizei, nu și-a pierdut pozițiile și a continuat să adune profit în domeniul său. Atunci cînd se lucrează la design-ul ambalajului, designerii de multe ori uită de funcționalitatea acestuia, care este unul din momentele critice atunci cînd clienții aleg un produs.

Un exemplu al ambalajului practic și convenabil

Ambalaj HEINZ îmbunătățit
Cumpărătorul, atunci cînd alege produsul, acordă atenție ambalajului, de aceea,design-ul ambalajului poate fi, prin urmare, un factor decisiv. În acest articol, am atins unele aspecte, dar nu toate, legate de marketing-ul design-ului grafic. Contactați-ne și vom fi bucuroși să vă ajutăm să faceți brand-ul ușor de recunoscut și profitabil!
Marina
Șeful departamentului WEB design
Apreciați articolul:
Clasament4.76 |  29 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Design industrial sau design de ambalaj şi etichete