Cum de creat un design bun al etichetelor?

Eticheta- este prima impresie despre produsul Dvs. Eticheta luminoasă și realizată în mod corespunzător îl va evidenția pe fonul concurenților și va atrage atenția cumpărătorilor. Design-ul eficient al etichetelor face ca brandul să fie recunoscut și contribuie la creșterea semnificativă a nivelului de vânzări.
Design-ul etichetelor- este o parte importantă a strategiei de marketing. Pentru a crește nivelul de vînzări este necesar de luat în considerare toate caracteristicile produsului și recunoașterii brand-ului. Eticheta trebuie să atragă atenția cumpărătorului potențial și să determine încrederea acestuia.

ETAPELE CREĂRII ETICHETEI

Cererea clientului
În prima etapă are loc comunicarea cu clientul, cunoștință cu ideile și dorințele sale.
S. T. și dezvoltarea design-ului
Se crează sarcină tehnică șii se dezvoltă cîteva variante de designer.
Alegerea variantei finale
Coordonarea cu clientul și aprobarea variantei finale. Lucrul asupra proiectului.
Prezentare
Trimiterea etichetelor la imprimare și prezentarea clientului.

SUBTILITĂȚILE CREĂRII DESIGN-ULUI ETICHETELOR LA

Studio Webmaster

1
Culoarea. Este foarte important să analizați decizile concurenților în privința culorilor, înainte de alegerea gamei de culori. Să evaluați aspectul, forma și materialul din care este compus ambalajul produsului. Eticheta trebuie să se combine cu acesta, să fie o completare a lui.
2
Text. Textul simplu și înțeles, format din fraze scurte, este momentul fundamental în dezvoltare. Dacă cumpărătorul potențial nu va înțelege denumirea produsului și descrierea acestuia, el niciodată nu îl va cumpăra.
3
Grafica. Crearea imaginii de comercializare, accentele corecte asupra elementelor centrale și elementelor-grafice suplimentare vor permite să atregeți atenția asupra Dvs. și să încurajați o achiziție.
4
Font. Cea mai bună opțiune va fi să utilizați fonturile clasice. Acestea sunt recunoscute, și ușor de perceput. La fel, fontul trebuie să corespundă tematicii și scopului funcțional al produsului.
5
Forma. Design-ul neobișnuit și original al formei etichetei cu siguranță va atrage atenția asupra sa. Etichetele personalizate pot deveni cheia vînzărilor ridicate și să nu se modifice de-a lungul anilor.

DESIGN-UL EFICIENT AL ETICHETELOR DE LA WEBMASTER STUDIO – ESTE COMBINAȚIA IDENTITĂȚII CORPORATIVE A DVS. ȘI CARACTERISTICILE UNICE ALE PRODUSULUI DVS.

În timpul proiectării design-ului, experții noștri studiază cu atenție segmentul pieții, unde se va vinde producția Dvs., dezvoltă conceptul, concentrîndu-se pe beneficiile produsului Dvs. și crează produsul, care poate crește efciența vănzărilor.
Prin realizarea machetului designerii, iau în considerare nu doar caracteristicile produsului, dar, deasemena și pe ce se va aplica eticheta și ce vopsele se vor utiliza. Un design corect,cu o claritate maximă a imaginii și transferul de culori foarte tare va evidenția produsul Dvs. printre ale concurenților.
Nu exită o formulă unică pentru crearea design-ului ideal. Dar trebuie să memorizăm, că orice etichetă este o sursă importantă de informații, din acest motiv nu merită să adăugați o mulțime de detalii inutile, pentru a nu sustrage atenția de la cel mai important: denumirea și compoziția produsului, termenul de valabilitate, producătorul.Studio Webmaster în timpul dezvoltării etichetei, ia în considerare toate detaliile, dorințele lientului, precum și ultimele tendințe în piuața mondială.
Noi vă vom ajuta în crearea design-ului eficient al etichetei, care va contribui la ieșirea în evidență a produsului Dvs. printre concurenți, va atrage atenția utilizatorilor și va majora vînzările Dvs.
Marina
Șef al departamentul de design
Apreciați articolul:
Clasament4.84 |  28 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Cum de creat un design bun al etichetelor în Chișinău, Moldova?