Publicitatea contextuală adwords si Landing Page

Doriți oare să vă ocupați cu promovarea site-ului cu lunile, înainte ca acesta să înceapă să atragă clienții cointeresați? Există o metodă de a începe primi apeluri și de încheiat contracte deja astăzi! Servicii Adwords și tehnologiei Landing Page vă va permite imediat de a vă adresa direct către persoana, care are nevoie de serviciul sau produsul dumneavoastră. Pentru a înțelege cum funcționează campanie adwords de succes, haideți să ne clarificăm ce înseamnă reclama contextual și ce este Landing Page (pagina de aterizare).

Publicitatea contextuală

Pentru ca site-ul dvs să apară în motoarele de căutare Google sau Yandex după o anumită solicitare, sunt nevoie de o muncă asiduă care durează cu lunile. mai ales dacă acestea sunt solicitările comerciale, adică care spun de intenția utilizatorului de a cumpăra ceva. Fiindcă pentru acestea concurează toate companiile care activează în nișa dată. Cu toate acestea, beneficiind de serviciile publicității cu plată, puteți să fiți pe primele poziții de căutare chiar astăzi.

Cum arată rezultatele plătite în motoarele de căutare?

reclama contextuală
Cum vedem în imagine primele trei rezultate evidențiate ca «Publicitate» și site-ul dvs. poate fi în aceste rezultatele chiar acum.

Care beneficii ne oferă

servicii Adwords:

Apariția instantanee în rezultatele căutării
De îndată ce ați configurat și ați achitat campania de publicitate, dvs veți apărea în rezultatele căutării, literalmente în decurs de o zi.
Achitarea doar pentru un click
La utilizarea publicității contextuale nu trebuie să plătiți pentru afișări. Dumneavoastră achitați doar accesările actuale pe site-ul dvs.
Configurări flexibile a targeting-ului
Publicitatea contextuală și servicii adwords ne permit foarte flexibil de a configura anume cui de afișat anunțurile dvs. Puteți selecta regiunea, sexul și vârsta clientului potențial, așa și ce anume caută. De exemplu, setarea poate fi astfel: De afișat anunțuri femeilor cu vârsta de la patruzeci de ani, care locuiesc în rază de 50 de kilometri de la Chișinău, care au căutat «mijloace contra ridurilor».
Un management complet a campaniei și bugetului
Dumneavoastră controlați totalmente campania de publicitate. Dumneavoastră alegeți cât de mult sunteți dispuși să plătiți pentru tranziție țintă, cât de mult sunteți dispuși să cheltuiți pe zi și pe baza analizei de date, întotdeauna puteți să corectați campania. În orice moment, campania de promovare poate fi suspendată și reluată.

Landing Page

Acum, când suntem gata de a duce pe site-ul nostru utilizatorii interesați, următorul pas va fi de a-i întâlni pe site și de a-i convinge că au ajuns acolo unde trebuie. Pentru aceasta există pagini de aterizare sau Landing Page. Structura De Landing Page
Landing Page
Landing Page — pagină, esența căreia se reduce la un singur lucru: de a întâlni un client potențial cointeresat și de vândut acestuia un produs sau serviciu, înlăturând tot felul de îndoieli legate de faptul că el are nevoie anume de acest produs și chiar acum. Pe o astfel de pagină nu ar trebui să fie alte oferte sau altă publicitate, nimic nu ar trebui să-i distragă atenția utilizatorului, care e pe cale de a cumpăra! În mod ideal, comportamentul oamenilor la o astfel de pagină tot timpul este analizat marketologi și pagina tot timpul se îmbunătățește. Pe aceasta se înlătură toate nereguli, pentru a ridica procentul de vânzări la maxim. Pagini de aterizare de multe ori trec prin așa-numită A/B de testare (A/B testing, Split testing), atunci când două grupuri de utilizatori arată diferite versiuni ai paginii și analizează la ce pagină conversia e mai bună (raportul dintre vizitatori/cumparători). Pagina de aterizare costă din setul de elemente, fiecare dintre aceștia slujind unui anumit scop în parte.
Elementele standard a paginii de aterizare:
I
Antet, fără cuvinte de prisos, ce explică exact ceea ce oferiți.
II
Imaginea sau video care demonstrează în mod clar beneficiile produsului.
III
Apel la acțiune, îndemn de a cumpăra sau a comanda.
IV
Buton mare și evidențiat de comandă sau cumpărare.
V
Ofertă specială. De obicei este în vigoare pe o perioadă limitată.
VI
Comentarii. Oamenii au tendința de a avea încredere în ofertă, dacă cineva deja a apreciat aceasta.
VII
Descrierea procesului. Ajută persoana de înțeles exact care sunt pașii care vor urma după tastarea butonului "Comandare".
În așa fel, utilizând publicitatea contextuală pentru atragerea clienților cointeresați și un Landing Page de calitate, puteți să începeți să vindeți prin intermediul site-ului chiar astăzi. Desigur, pentru gestionare de campanie adwords de succes și crearea paginii de aterizare, este nevoie de multă experiență, de aceea, de regulă companiile încredințează acest lucru profesioniștilor.
Elena
Șef al departamentului promovarea site-urilor

VREȚI SĂ COMANDAȚI PUBLICITATE CONTEXTUALĂ SAU LANDING PAGE?

1
Sunați
+(373) 60-10-6666
Sau solicitați
un apel
2
Scrieți
seo@webmaster.md
Scrisoarea dumneavoastră
nu va ramîne fără atenție
3
Plasați
fără îndoială chiar acum
Online comandă
rapid,simplu și comod
4
Veniți
astăzi la sediul nostru
or.Chișinău
str.Miron Costin 15/1
Apreciați articolul:
Clasament4.99 |  11 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Servicii adwords. Campanie adwords de succes de la Studio Webmaster

©2008-2017 Webmaster