Publicitatea contextuală - o concentrare exactă pe publicul țintă

Instrumentele de marketing pe Internet vă permit să obțineți rezultate considerabile atunci când promovați afacerea online. Pentru a obține o eficiență sporită, se folosesc diferite pârghii. Cel mai important este formarea unui public țintă specific. Apoi, se poate deja începe de la nevoile și dorințele potențialilor clienți și cumpărători. Compania oferă o gamă largă de servicii sau doar vinde anumite produse? Determinarea unui public țintă concret, vă va permite creșterea vânzărilor și obținerea unor venituri stabile. Cu siguranță sunteți de acord că nu are sens să se vândă aparate auditive celor care au probleme de vedere și viceversa, ochelari - pentru cei cu probleme de auz. Creșterea vânzărilor este posibilă doar cu o ochire de 100% pe publicul țintă. O țintire exactă vă poate oferi publicitate contextuală.

Ce este publicitatea contextuală și cum funcționează?

Publicitatea contextuală este un instrument de marketing pe Internet, utilizat pentru a promova un website în rețea. Este un răspuns la interesele și nevoile utilizatorilor. Aceasta reprezintă un mesaj publicitar care este afișat în conformitate cu subiectul căutării online. De exemplu, atunci când căutați cadouri, puteți să introduceți în motorul de căutare: "cumpărați cadouri", după care ve-ți vedea mesaje publicitare despre magazinele online unde puteți comanda cadouri. Pe acestea, de obicei utilizatorul face click.

Ca orice alt instrument de marketing pe Internet, publicitatea contextuală are o serie de avantaje și dezavantaje, pe care le vom analiza acum.

Principalele avantaje ale publicității contextuale

Сoncentrare exactă pe publicul țintă - anunțurile dvs. sunt văzute numai de cei care sunt întradevăr interesați să facă o achiziție
Caracter universal - vă permite să faceți publicitate pentru absolut orice bunuri și servicii
Flexibilitate - abilitatea de a schimba informațiile în publicitate, de a modifica costurile, de a elimina sau adăuga cuvintele cheie utilizate în motoarele de căutare

Câteva cuvinte despre dezavantaje

Este necesar de remarcat prezența unui număr de dezavantaje, printre care trebuie menționat: termenul scurt - de îndată ce se încheie campania publicitară, efectul dispare. Strategia funcționează numai cu publicul țintă, nu se potrivește pentru crearea imaginii (este mai bine să utilizați publicitatea în rețelele sociale în acest scop). În ceea ce privește costul, în formatul de licitație, din cauza concurenței mari, anunțurile cu un cost minim pe click, nu vor fi afișate.
Prezența unor neajunsuri nu înseamnă că trebuie să abandonați un astfel de instrument de marketing pe Internet. Doar că înainte de utilizare, este de dorit să cunoaștem nu numai avantajele serviciului, ci și dezavantajele. Funcția de publicitate contextuală permite nu numai controlul costurilor campaniei, ci și determinarea resurselor financiare investite. Acest fapt permite, dacă este necesar, să răspundeți promt și să faceți schimbările de rigoare. Țintirea precisă oferită de publicitatea contextuală permite atingerea unor rezultate considerabile:
realizarea creșterii vânzărilor
promovarea unui nou produs pe piață
obțineținerea unor profituri mai mari
creșterea traficul pe site-ul dvs
Pentru a obține rezultate reale, nu trebuie să uitați de optimizarea internă a site-ului Web. Vizitarea site-ului - nu este suficientă, acesta ar trebui să fie accesbil și confortabil, conținând informații relevante și interesante care să corespundă nevoilor vizitatorului. Numai astfel puteți obține niște rate ridicate. de conversie. Încredințați ”arma contextuală” specialiștilor în IT experimentați. Aceștia sunt capabili să asigure ochirea cu precizia de 100% pe publicul țintă.
Apreciați articolul:
Clasament4.95 |  19 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
2 + 3 =

©2008-2018 Webmaster