Cum de a promova un site în motoarele de căutare în Moldova și Chișinău

Cum se promovează site web în anul acesta? Ce trebuie să știți în minte dacă vreți să evitați sancțiuni? Algoritmul Freshness a fost introdus de Google în anul 2003 și deja a fost actualizat de câteva ori. Totodată, renovare care a avut loc în 2011 a schimbat semnificativ standardele procesului de lucru. Astăzi, sistemul Google apreciează prospețimea informațiilor și anume acest fapt prevalează atuni când se definește locul site-ului în Top. În acest articol vom discuta asupra mai multe întrebări importante legate de modul de lucru a sistemelor de căutare. De asemenea, ne vom focusa pe mai multe probleme legate de promovarea site-lor.

ALGORTIMUL FRESHNESS - CUM SE PROMOVEAZĂ SITE-UL ÎN MOTOARE DE CĂUTARE

cum se promovează site web în motoare de căutare pentru a evita sancțiunile Freshness
Data creării contentului
Din start, acest algoritm analizează vârstă contentului. Un altfel de lucru vă faceți și Dvs atunci când uitați pe barajul pordusului pentru a distinge data fabricării. Este evident că informații proaspete sunt mai relevante și necesare pentru utilizători. De aceea, Google atrage mai multă atenție pentru acest punct.
Criteriul evaluării a schimbărilor
Există două tipuri de content:
  • constant
  • schimbătoare
  • Noi.md - este un site web care mereu schimbî informații. Asta și este evident pentru că site-ul acestă este informațional și efectuează mai mult decăt 100 de nouătăți noi pe zi. În rândul său, articol despre Bradd Pitt din Wikipedia nu se schimbă atât de des. Da, uneori apar noile date despre filme say evenimente din viața. Dar în rest - totul rămâne neschimbat. Dar, chiar dacă o parte din content se schimbă algoritmul Freshness socoate că contentul de pe pagina este unu proaspăt. În aceeași rând diferite site postează contentul asemănător. Atunci, Google apreciează mai mult pagini care au content mai proaspăt și nouătățile noi. De aceea, pagini din Wikipedia care mai des sunt actualizate permanent stau pe primele locuri din Google Top 10.
    Actualizarea paginilor
    Desigur, Freshness preferă contentul care deseori se renovează. Din datele prezentate sus ne putem face concluzie că algoritmul Freshness după diferite criterii definește valoare documentelor dinamice, cum ar fi pagini de pe site-ul noi.md și documente statice, cum sunt pagini din Wikipedia. Suggestii aceste sunt unele foarte importante. Renovați date atât de des căt asta este posibil.
    Pagini noi
    Google apreciează site care adaugă pagini noi. În aceeași timp Google atrage atenție mare raportului între pagini noi și cele vechi. Astfel, spre exemplu, site cu 800 de pagini și 50 de pagini noi este apreciat nu atăt de înalt ca site-ul cu 200 de pagini dintre care 50 sunt noi.
    Contentul principal
    Fiecare site are conentul principal și adițional
  • Data adițională este prezentată partea de sus a site-ului, secție de navigare și subsolul site-ului.
  • Date de bază există în corpul documentului.
  • Algoritmul evaluează toate actualizări a contentului principal. De aceea, dacă vreți să promovați site-ul vă trebuie să înțelegeți că schimbarea informației poate cauza unele circumstanțe.
    Linkuri
    Vârsta site-urilor unde sunt puse link-uri Link-ul de la site-ul mai tiner face pe conținutul site-ului mai proaspăt. Legarea paginilor care au apărut nu departe va fi apreciat mai mare decât cele care au fost create aproximativ 5 ani în urmă. De aceea este mai bine se aveți linkuri de la pagini care au fost create nu atăt de demult decăt pagini care au 5 ani sau mai mult.
    Schimbarea ancorilor produce devalorizarea link-urilor vechi
    De exemplu, vă puteți achiziționa un site despre telefoane mobile și apoi să schimbați subiectul și să adăugați informații despre echipamente sportive. După un timp, algoritmul va observa că link-uri externe s-au schimbat, pentru că acum utilizatorii incearcă să caute pe aceste pagini absolut diferite ancore. Ca urmare, Google va reseta toate link-urile vechi.
    Schimbarea ancorilor produce devalorizarea link-urilor vechi
    De exemplu, vă puteți achiziționa un site despre telefoane mobile și apoi să schimbați subiectul și să adăugați informații despre echipamente sportive. După un timp, algoritmul va observa că link-uri externe s-au schimbat, pentru că acum utilizatorii incearcă să caute pe aceste pagini absolut diferite ancore. Ca urmare, Google va reseta toate link-urile vechi.
    Factorul de comportament
    Utilizatorii părăsesc site dacă văd informații vechi și irelevante. De exemplu, diferite articole cu Topuri a celor mai bune articole ale anului devin absolut irelevante deja în anul următor. De ce se întâmplă asta? Pentru că ultimele date pentru anul trecut rămân în trecut și nu mai sunt interesante.
    Calitate în prioritate
    Acest algoritm nu se eferă la unele înterogări, pentru că sistemul înțelege că prospețimea poate fi, uneori, nu la fel de important cum este calitatea datelor. Pentru a înțelege principul acest vă tebuie doar să introduceți în motorul de căutare interogare - Alexander Pușkin și veți vedea imediat că rezultatele nu cele mai recente, dar cele mai interesante și calitative.

    NOI ȘTIM

    CUM DE A PROMOVA SITE-UL ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE!

    Suntem mereu în dialog cu Dvs
    Raportarea lunară
    Experiența in domeniul de promovarea site-lor
    Avem SEO departamentul complet echipat
    Ne extindem în mod constant cunoștințele noastre în domeniul SEO

    VREI SĂ AFLI MAI MULTE DESPRE CUM SE PROMOVEAZĂ SITE-UL ÎN MOTOARELE DE CĂUTARE?

    1
    Sunați
    +(373) 60-10-6666
    Sau solicitați
    un apel
    2
    Scrieți
    seo@webmaster.md
    Scrisoarea dumneavoastră
    nu va ramîne fără atenție
    3
    Plasați
    fără îndoială chiar acum
    Online comandă
    rapid,simplu și comod
    4
    Veniți
    astăzi la sediul nostru
    or.Chișinău
    str.Miron Costin 15/1
    Cu siguranta, vă trebuie să contactați profesioniști adevărați, Dacă vă interează în promovarea site-ul Dvs. Specialiștii noștri au o vastă experiență în crearea proiectelor de diferită complexitatea și știu cum de a promova site-uri web în motoarele de căutare! Studio Webmaster este calea perfectă spre succes pentru afacerea Dvs!
    Elena
    Șefa secției de SEO promovare
    Apreciați articolul:
    Clasament4.78 |  22 Оценок
    Comentarii
    Comentarii nu sînt
    Adaugă comentariu
    Nume:


    Comentariu:
    Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Cum de a promova un site in motoarele de cautare | Studio Webmaster