Metode de promovare. Crearea promovării și optimizare site-urilor

Dezvoltarea tehnologiilor informationale se datorează faptului creșterii numărului utilizatorilor pe Internet. Fiecare utilizator de multe ori utilizează internetul cu scopul de a căuta produse, mărfuri, informații sau servicii care îi sunt necesare, și pentru aceasta mai mult de 90% din audiența recurg la ajutorul motoarelor de căutare Google,Yandex. Tocmai pentru a ieși la publicul țintă, există metode de promovare a unui produs web.
Promovarea site-ului

Serviciile cu ajutorul cărora puteți începe obține succes:

1.Crearea site-ului
2.Promovarea site-ului
3.Optimizarea site-ului
Crearea, promovarea și optimizarea site-urilor sunt trei etape principale și de bază pentru crearea unui site de calitate. Promovarea produselor si serviciilor necesită site-ul care va satisface așteptările dumneavoastră și va ridica vînzările serviciilor sau a bunurilor. Multe companii sunt promovate în moduri diferite: cu ajutorul rețelelor sociale, la radio, pe străzile orașului, însă toate acestea, sunt metode generale. Întrucât metode de promovare a unui produs prin internet reprezintă altceva.Omul, mergînd pe stradă și ascultînd radio, nu este programat să cumpere produsul Dvs. sau să utilizeze serviciile Dvs.. Dar atunci, cînd el, intră pe internet și tastează în motorul de căutare o anumită cerere cheie, în acel moment el este programat să cumpere produsul dorit, și dacă el va intra pe site-ul Dvs., atunci el deja devine clientul potențial, care psihologic este programat să cumpere produsul dorit. Ecest fenomen este unul de bază dacă vreți să înțelegeți ce este promovarea SEO.Și cît de important este, ca site-ul Dvs. să fie în top, pentru ca anume pe site-ul Dvs.să intre, să telefoneze în oficiul Dvs. și să se adreseze anume Dvs., căci acesta și este scopul final: să măriți numărul de clienți și volumul de vînzări.
Prima etapă – este crearea site-ului
Este necesar să decideți, de ce fel de site aveți nevoie și cu ce funcții să fie dotat, și să introduceți toate acestea în sarcinile tehnice, conform cărora specialiștii vor lucra în viitor și se vor conduce.
A doua etapă- optimizarea internă a site-ului.
Promovarea unui produs web începe cu optimizarea internă a site-ului este un complex de servicii asupra scrierii titlurilor paginilor, descrierea paginilor, descrierea cuvintelor cheie pentru fiecare pagină, și desigur că, pregătirea unui conținut unicat de către profesionali.

Schema optimizării interne al site-ului:

1
Optimizarea semantică
2
Optimizarea contextuală
3
Structura URL-ului prietenos
4
Duplicarea conținutului
5
SEO tag-uri
6
Micro data marcare
7
Factorii comerciali
8
Setarea robots.txt și sitemap.xml
9
Legătura internă
10
Viteza de încărcare a site-ului
A treia etapă – optimizarea externă a site-ului
Promovarea produselor si serviciilor prin optimizarea externă cuprinde în sine un complex de lucru extern,contribuind la mărirea pozițiilor în motoarele de căutare. Locul Dvs. în motoarele de căutare depinde de cantitatea de link-uri externe în site-ul Dvs. Nu se vorbește despre 10 link-uri, ci despre sute, și cu cît este mai mare importanța acelor pagini, unde sunt postate link-urile la site-ul Dvs., cu atît mai bun va fi rezultatul.

6 metode de lucru ale optimizării externe:

Serviciile link-urilor de schimburi
Comentarii pe bloguri și forumuri
Schimbul de link-uri cu site-urile cu aceeași tematică
Catalogarea articolelor tematice
Link-uri de pe rețelele sociale
Anunțurile de pe panourile Web
Crearea, promovare și optimizarea site-urilor – aceste servicii, le acordă mii de SEO-companii și studii, însă nu toate oferă încredere în rezultate. Suntem încântați dacă ați citit acest articol și asta v-a ajutat să răspundeți la întrebarea - ce este promovarea?
Elena
Șeful departamentului SEO
Apreciați articolul:
Clasament4.70 |  132 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Metode de promovare, ce este promovarea produselor si serviciilor?