Analiza site-ului, sau de ce avem nevoie de un audit SEO

Chiar dacă site-ul dvs. a fost realizat calitativ, după ceva timp, el va avea nevoie de actualizări. Tehnologiile nu stau pe loc, din acest motiv design-ul este învechit, iar conținutul devine irelevant, respectiv micșorîndu-se conversia, iar Dvs. pierdeți bani. Pentru a evita acest lucru, este necesar regular de desfășurat analiza site web.
CE VEȚI PRIMI DUPĂ ANALIZA SEO ȘI A UZABILITĂȚII?
Majorarea vînzărilor
Majorarea conversiei pe site
Majorarea traficului site-ului
Un rang mai bun în motorul de căutare
Specialistii Studio Webmaster, având o vastă experiență în analiza site cu diferite subiecte comerciale, știu că site-urile cu o navigare comodă sunt capabile să atragă pînă la 30%-50% clienți potențiali.
Cum are loc analiza site-ului prinvind uzabilitatea?
Se analizează design-ul site-ului
Se studiază comportamentul publicului ținta al site-ului
Se identifică greșelile, realizate de utilizatori
Se verifică lucrul formularelor (formarea comenzii,feedback-ul,)
Se analizează comoditatea de navigare
Se monitorizează comportamentul concurenților
Se formează o listă de recomandări pentru site

ANALIZA UNUI SITE WEB REALIZATĂ CU COMPETENȚĂ- REPREZINTĂ CREȘTEREA TRAFICULUI PE SITE

analiza site web
Prin testarea uzabilității site-ului (comoditatea utilizării site-ului) specialiștii efectuează, deasemenea și analiza Seo.Se explică acest fapt foarte simplu: continutul (completarea informațională a site-ului) reprezintă unul dintre principalele elemente care influențează atitudinea vizitatorilor asupra site-ului Dvs. Spre exemplu, în cazul în care informația de pe site-ul dvs. nu este interesantă și nu oferă răspunsuri la întrebările interesate, atunci la utilizatori se formează o atitudine negativă față de resursa web. De asemenea, pe parcursul realizării analiza site, specialiștii analizează site-ul privind ortografia și competența prezentării informației.

AUDITUL CONȚINUTULUI : Lista celor mai întîlnite sarcini

  • Identificarea conținutului de slabă calitate
  • Identificarea paginiilor cu conținut similar
  • Monitorizarea eficienței fiecărei pagini
  • Analiza frazelor cheie
  • Identificarea motivelor nimeririi site-ului sub penalitățile motoarelor de căutare

PENTRU CE ESTE NECESAR DE REALIZAT UZABILITATEA ȘI ANALIZA SEO?

Înaintea începerii SEO, pentru studierea uzabilității site-ului și indicatorii săi tehnici.
Pentru analiza site web referitor la promovarea acestuia, pentru a se asigura în corectitudinea strategiei alese.
Dvs. cumpărați articole unice, imagini și în mod regulat optimizați paginile resursei, dar site-ul nu ajunge în top.

ANALIZA UNUI SITE WEB PRIVIND UZABILITATEA ACESTUIA - UN SERVICIU CARE ESTE GATA SĂ FIE OFERIT DE MAI MULTE COMPANII

De ce Noi o vom face cel mai bine?

Statele de personal constituie 50 de angajați
Proiectul se află sub supravegherea managerului, care distribuie sarcinile specialiștilor în domenii înguste
Timp de 8 ani, am promovat 318 de site-uri
La noi lucrează doar specialiștii cu o înaltă calificare și experiență
Învățăm Promovarea
Am lansat primele cursuri SEO în Moldova
Nici unul dintre clienții noștri nu au nimerit sub penalitățile motoarelor de căutare
Noi foarte minuțios reflectăm asupra strategiei alese și folosim doar metode albe de SEO
Să efectuezi analiza site-ului unei firme nu este în puterea tuturor. De analiza site web a unei firme trebuie să se ocupe un specialist Seo experimentat, care va putea găsi neajunsurile ascunse, ce împiedică promovarea site-ului și reduce conversia. Realizînd uzabilitatea și auditul conținutului, oferim clienților noștri recomandări pentru corectarea erorilor și dezvoltarea în continuare a site-ului
Elena
Șef al departamentului SEO
Apreciați articolul:
Clasament4.69 |  7 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Analiza site-ului. Seo analiza web site-ului unei firme