Publicitate vkontakte: tipuri de promovare

Fiecare dintre noi ar putea vedea publicitate obișnuită în timpul utilizării sistemelor Google sau Yahoo. Desigur, publicitatea este unul dintre cele mai utilizate metode de promovare pentru site-uri web, produse sau servicii. Vă puteți crede că publicitate web este reprezentată numai prin anunțuri în motoarele de căutare. Dar, într-adevăr vă puteți observa o mulțime de module publicitare în diferite rețele sociale.
publicitate în vkontakte
Publicitate în rețeaua socială VKontakte este în prezent cea mai populara metoda de creștere a vânzărilor, precum și cea mai bună metodă de promovare pentru companii și diferite servicii. Publicitate în rețeaua VKontakte este la fel de bună pentru promovarea site-lor externe cât și pentru diverse grupuri.

EXISTĂ O MULȚIME DE POSIBILITĂȚI DE A PROMOVA CEVA ÎN VKONTAKTE:

I
Publicitate direcționată (targeted) reprezintă anunțuri textuale, media și multimedia cu posibilitatea transmiterii mesajului publicitar pentru cei care sunt interesați în subiectul mesajului.
II
Bannerul de publicitate se folosește pentru atragerea clienților noi. Bannere interesante și atractive sunt capabili de a aduce pe mai mulți clienți si vizitatori interesați care sunt gata chiar acum să acordă atenție ofertei comerciale. De obicei, bannere pot juca 2 roluri importante: propoganda imaginii de firmei și vânzarea bunurilor și serviciilor.
III
Plantarea în grupuri cu publicul-țintă este un alt mod eficient de publicitare. Acesta este utilizat pentru publicare (plantare) promo-posturilor în grupuri de subiecte necesare pentru a avertiza și informa utilizatorii acestor grupuri despre un nou produs, brand sau serviciu. Postul apare în secție de nouătăți al fiecărui membru al grupului, precum și la cei care doar au vizitat despre acest site. Deseori, posturi pot conține linkuri de către alte grupuri sau site-uri.
IV
Publicații de publicitate - acest format se potrivește bine în secția de nouătăți a rețelilor sociale și vă va permite să transmiteți informații de către publicul țintă.
V
Promovarea grupurilor prin intermediul liderilor de opinie este un alt tip de promovare. De obicei, cumpărătorii și utilizatorii din Internet fac alegerea lor bazându-se nu pe publicitate, dar pe opiniile persoanelor de influența. În acest sens, nu există nici o nevoie de a explora o mare audiență pentru că ai nevoie doar pentru a face suficientă analiza opiniilor a persoanelor de influența. Cu alte cuvinte, este necesar să se implice aviz de lideri în domeniul ales și publicul țintă larg vă va urma.

AVANTAJELE PUBLICITĂȚII ÎN VKONTAKTE:

  • Interacțiunea cu clienții chiar aici și acum
  • Acoperire largă a publicului țintă
  • Creșterea vânzărilor și a gradului de conștientizare de brand
  • Creșterea traficului pentru resurse pe Internet
  • Posibilitatea de a observa progresul de campanie, la fiecare etapă

COSTURILE PENTRU PUBLICITATE ÎN VKONTAKTE

Costul publicității nu vă va părea atât de mare, deoarece această va fi prezentată exclusiv pentru publicul Dvs. țintă.
publicitate în vkontakte

ETAPELE DE CAMPANIE PUBLICITARĂ ÎN VKONTAKTE:

1
Crearea planului media
2
Crearea textelor unice și imaginilor creative
3
Lansarea campanii de publicitate
4
Monitorizarea constantă a mersului de campanie
5
Ajustare publicității pentru eficiență mai bună (dacă este necesar)
6
Raportare periodică a campaniilor de publicitate

DE CE TREBUIE SĂ FIM ANUME NOI?

ANI DE EXPERIENȚĂ
SPECIALIȘTI ADEVĂRAȚI ÎN STAFUL
GARANȚIE DE CALITATE PENTRU SERVICIILE FURNIZATE

EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI:

Clientii care au încredere în noi

NE-AM DEVENIT PARTENERI DE ÎNCREDERE PENTRU MULTE COMPANII:

rtenerii cu care colaborăm
Apreciați articolul:
Clasament4.95 |  21 Оценок
Comentarii
Comentarii nu sînt
Adaugă comentariu
Nume:


Comentariu:
Vezi exemplu de crearea aplicațiilor mobile Eficientă publicitate vkontakte | Studio Webmaster